کد خبر : 532778

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ زمان : ۸:۰۰

ابوبکر البغدادی: با همه جهان می‌جنگیم

ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در پیام جدید خود که در شبکه های اجتماعی منتشر شده گفت: داعش همچنان آماده نبرد است. وی با اشاره به اینکه گروه تحت فرماندهی اش دارای وضعیت خوبی هستند، تصریح کرد که اکنون داعش نه فقط با صلیبی‌ها بلکه با کل جهان درحال جنگ است. وی خطاب به […]

ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در پیام جدید خود که در شبکه های اجتماعی منتشر شده گفت: داعش همچنان آماده نبرد است.

وی با اشاره به اینکه گروه تحت فرماندهی اش دارای وضعیت خوبی هستند، تصریح کرد که اکنون داعش نه فقط با صلیبی‌ها بلکه با کل جهان درحال جنگ است.

وی خطاب به دشمنان داعش گفته که در هرجایی که بخواهند وارد درگیری خواهند شد و این ارتش مجاهدان خواهد بود که پیروز می‌شود.

البغدادی مدعی شد که به اسرائیل هم حمله خواهد کرد و فلسطین بزرگ را آزاد می‌کند. 

وی در ادامه گفت: آنان در عراق و افغانستان ادب شدند، نمی‌توانند زمینی بیایند چون می‌دانند ما منتظرشان هستیم.

البغدادی افزود: می‌دانند که این، جنگ آخر است و ما به آنان حمله می‌کنیم بدون اینکه آنان به ما حمله کنند و اسلام دوباره جهان را فرا می‌گیرد تا برپایی قیامت برای همین ورود خود را به تاخیر می‌اندازند تا مزدوران بیشتری جمع کنند از کردهای مرتد و روافض سرکرده تروریست‌ها ابراز داشت: تا یکی از ائتلافهای‌شان شکست می‌خورد، ائتلاف جدیدی تشکیل می‌دهند و حتی اخیرا یکی از این ائتلاف‌ها را به دروغ اسلامی خواندند.

وی گفت: اعلام کردند که میخواهند با خلافت [ما] بجنگند، اما اگر اسلامی بود با ما در شام میجنگیدند، اگر اسلامی بود با روافض مشرک و کردهای مرتد در عراق … می‌جنگید… اگر اسلامی بود، چین ملحد آن را تایید نمی‌کرد… اگر اسلامی بود برائت خود را از اربابان یهودیش و صلیبی‌اش اعلام می‌کرد.. اگر اسلامی بود هدفش را قتل یهودی‌ها و آزادی فلسطین قرار می‌داد.
ای یهود، ما فلسطین را فراموش نکرده‌ایم ! بله فلسطین.. ما آن را فراموش نکرده‌ایم و گمان کرده‌اند توجهمان از آن منحرف شده است. ما یک لحظه هم فلسطین را فراموش نکرده‌ایم و فراموش نخواهیم کرد.

منبع : سایت مشرق
دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 9

کل نظرات : 4

  • جمشید جمشیدی

    تاریخ : ۱۲ - تیر - ۱۳۹۷

    داعش یعنی مشتی جانور ویروس میکروب و انگل


    پاسخ دادن

  • جمشید جمشیدی

    تاریخ : ۱۲ - تیر - ۱۳۹۷

    ابوبکر بغدادی الاق کجاس که با همه دنیا بجنگه حرامزاده های زناکار


    پاسخ دادن

  • جمشید جمشیدی

    تاریخ : ۱۲ - تیر - ۱۳۹۷

    حیف از واژه آدم که به اینها گفت باید با واژه موجودات عقب افتاده وحشی و حرامزاده اسم انها رو برد


    پاسخ دادن

  • جمشید جمشیدی

    تاریخ : ۱۲ - تیر - ۱۳۹۷

    داعش یعنی ویرانی داعش یعنی ضد انسان و اخلاق ـ داعشیهای پست و پلید و عقب افتاده شما کجا و درگیری باجهان کجا عددی حتی برای یک پادگان استان ایران نیستید


    پاسخ دادن

ارسال دیدگاه