کد خبر : 525790

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۳ زمان : ۱۲:۰۰

۲ اتفاق خنده‌دارتر (گاور هوانورد و تابلوی وارونه)

گاو هوانورد آیا تاکنون درباره گاو هوانورد یا پروازکننده چیزی شنیده‌اید؟ این مطلب که برگرفته از سایت نشنال است بخوانید و بخندید. در می سال ۱۹۶۲ اتفاق عجیب و خنده‌دار در ایالت آیووا در آمریکا رخ داد. گردباد شدیدی همه‌جا را فرا گرفت. این گردباد آنقدر شدید بود که گاوی ماده و سنگین وزن را […]

گاو هوانورد

آیا تاکنون درباره گاو هوانورد یا پروازکننده چیزی شنیده‌اید؟ این مطلب که برگرفته از سایت نشنال است بخوانید و بخندید. در می سال ۱۹۶۲ اتفاق عجیب و خنده‌دار در ایالت آیووا در آمریکا رخ داد. گردباد شدیدی همه‌جا را فرا گرفت. این گردباد آنقدر شدید بود که گاوی ماده و سنگین وزن را از زمین بلند کرد و در آسمان به حرکت درآورد و حدود ۱ کیلومتر آن‌طرف‌تر به آرامی چراگاهی فرود آورد. جالب این است که این گاو ماده در این چراگاه سکنی گزید و در میان گاوهای دیگر مشغول چرا شده و چندی بعد گوساله به دنیا آورد.

تابلوی وارونه

بسیاری از مردم به قول معروف عقلشان به چشمشان است و به اشیای دور و برشان به طور دقیق توجه ندارند. اگر دیگران از شی‌ای تعریف کنند، آنان نیز کورکورانه آن را مورد تحسین قرار می‌دهند. چندی پیش در موزه هنرهای زیبای نیویورک تابلوی از هانری ماتیس به نام قایق در معرض نمایش قرار گرفت. عده زیادی از هنردوستان به تماشای این تابلو آمدند و از آن تعریف کردند. فقط به صرف اینکه نقاش این تابلو، معروف و زبانزد همگان است. اما پس از ۵۰ روز از نمایش این تابلو یکی از تماشاگران متوجه شد که این تابلو وارونه نصب شده و تاکنون کسی که این تابلو را تحسین کرده‌اند، با بی‌دقتی و بی‌توجهی به این تابلو نگاه کرده و تعریف بی‌مورد باشند.

ارسال دیدگاه