کد خبر : 531210

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ زمان : ۱۰:۰۰

۱۲ عضو دیگر فیفا بازداشت شدند

پرونده فساد در فیفا همچنان قطور تر می شود و قربانی های جدیدی می گیرد.  بیش از دوازده نفر صبح امروز در سوئیس به دلیل دست داشتن در مسئله فساد در فیفا بازداشت شده اند. این بازداشتی ها پس از آن صورت گرفت که تحقیقات گسترده در زمینه وجود جنبه های فساد در فدراسیون جهانی […]

پرونده فساد در فیفا همچنان قطور تر می شود و قربانی های جدیدی می گیرد. 

بیش از دوازده نفر صبح امروز در سوئیس به دلیل دست داشتن در مسئله فساد در فیفا بازداشت شده اند. این بازداشتی ها پس از آن صورت گرفت که تحقیقات گسترده در زمینه وجود جنبه های فساد در فدراسیون جهانی فوتبال پیشرفت هایی را داشت. بیشتر بازداشتی ها در هتل Baur au Lac در شهر زوریخ بوده اند، یعنی همان هتل گران قیمتی که در ماه می شاهد بازداشت روسای فیفا بود.

بنا به گزارشات اولیه آلفردو هاویت از هندوراس یکی از بازداشت شدگان است. هاویت به جای جفری وب (که جزو بازداشت شده های ماه می بود) به طور موقت ریاست کنفدراسیون کونکاکاف را بر عهده داشت. قرار است مقامات وزارت دادگستری ایالات متحده امروز پنجشنبه کنفرانسی در واشنگتن داشته باشند و به تشریح دلیل بازداشت های جدید بپردازند. فیفا گفته است که از اقدامات انجام شده از سوی دولت آمریکا آگاه است و به همکاری ادامه می دهد. 

در سپتامبر لورتا لینچ دادستان کل ایالات متحده گفته بود که انتظار دارد بازداشت های بیشتری از راه برسند. پلیس زوریخ طبق درخواست مقامات فدرال این کشور در زمینه بازداشتی های صبح امروز همکاری داشت.

منبع : نیویورک تایمز
ارسال دیدگاه