کد خبر : 3945

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ زمان : ۷:۰۰

گفتگو خواندنی با نوجوان نخبه عرفان بشیری

عرفان بشیری یکی از نخبگان کشورمان است که در چندین حوزه تخصص و فعالیت داشته و به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است. گفتگوی مجله اینترنتی تازه های جهان با این نخبه عزیز را می‌خوانیم…     لطفاً خودتان را معرفی کنید. سلام من عرفان بشیری هستم متولد ۱۰ خرداد ۷۸ ساکن شهرستان شاهین دژ (استان […]

عرفان بشیری یکی از نخبگان کشورمان است که در چندین حوزه تخصص و فعالیت داشته و به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است. گفتگوی مجله اینترنتی تازه های جهان با این نخبه عزیز را می‌خوانیم…

 

img 20141222 005332 گفتگو خواندنی با نوجوان نخبه عرفان بشیری

 

لطفاً خودتان را معرفی کنید.

سلام من عرفان بشیری هستم متولد ۱۰ خرداد ۷۸ ساکن شهرستان شاهین دژ (استان آذربایجان غربی) در حال حاضر دوم دبیرستان هستم و در رشته ی تجربی تحصیل میکنم.

به چه زبانهایی تسلط دارید؟
من به پنج زبان : فارسی ، آذری ، کردی ، ترکی استانبولی و انگلیسی مسلط هستم

از چه سنی به یادگیری زبان پرداختید؟
به دلیل علاقه زیادی که به یاد گرفتن زبان انگلیسی داشتم از سوم ابتدایی یادگیری زبان انگلیسی را شروع کردم و تا الان هم دارم ادامه میدم …

چه عواملی برای شما انگیزش ایجاد کرد که به یادگیری زبانهای مختلف بپردازید؟
ارتباط با انسان های دارای زبان های مختلف و علل بعدی علاقه شدید من به یادگرفتن چند زبان بود. چون احساس میکردم در آینده به دردم خواهند خورد!

از بسکتبال بگویید. آیا به صورت حرفه ای این رشته را دنبال می‌کنید؟
از بچگی به بسکتبال علاقه داشتم اما این رشته در شهر ما نبود. خلاصه از سوم راهنمایی به رشته ورزشی بسکتبال رفتم و خیلی هم علاقه داشتم و خانواده هم خیلی حمایتم میکردن! خلاصه بعد از دو سال شدیم بازیکن حرفه ای بسکتبال. الان هم سه سال هست که این رشته را دنبال میکنم و موفقیت های خوبی کسب کردم.
ضمن اینکه بلند قامت بودن من (۱۹۰سانتیمتر) نسبت به سنم (۱۵سال ) کمک بسیاری در این رشته‌ی ورزشی به من کرد.

گویا در تکنولوژی هم پیشرفت‌هایی داشتید. در چه زمینه هایی فعالیت و تخصص دارید؟
ممم….! با تکنولوژی رابطه ی خیلی خوبی دارم به طوری که قسمتی از زندگی‌ام را شکل می‌دهد! از دوران کودکی به تکنولوژی علاقه ی عجیبی داشتم! سال تحصیلی اول راهنمایی یک کاربر حرفه ای کامپیوتر شده بودم! به این نکته هم اشاره کنم که دیگر در حال حاضر بدون اینترنت نمی‌توان زندگی کرد و این، بخش اعظم زندگی ما را تشکیل میدهد. در شبکه های اجتماعی هم نقش فعالی دارم و در شبکه‌ اجتماعی ( INSTAGRAM ) صفحه ای دارم ( sys_problems ) که مربوط به مشکلات تکنولوژیک هست و سوال های مردم عزیز را آنجا هم جواب میدهم .

زندگی شما به چه شکل می‌گذرد؟dsc01626 گفتگو خواندنی با نوجوان نخبه عرفان بشیری
زندگی من: بسکتبال ! لپ تاپم ! و گوشی هوشمندم !! بدون این‌ها نمیتوانم!! اوقات فراغت خودم را با وبلاگ نویسی سر میکنم! برخی از طراحی های اینترنتی را هم انجام میدهم.

اکنون چه آرزویی دارید؟
آرزوی من برای خودم و دوستان همسن خودم این است که آینده ی خوبی پیش روی ما باشد تا بتوانیم به ملت و کشورمان خدمت کنیم.

چه توصیه ای به همسن‌ و سال‌های خودتان دارید؟
حرف آخر من به دوستان این است که هیچوقت خودشان را دست کم نگیرند و از شکست های خودشان پیروزی هایی بسازید برای آینده
یا علی

ارسال دیدگاه