کد خبر : 531115

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ زمان : ۸:۰۰

کنگره آمریکا به‌ دنبال حفظ تحریم‌های ایران

دو حزب عمده آمریکا لایحه‌ای را برای تصویب به سنا ارائه کرده‌اند که در آن از تداوم تحریم‌های اعمال شده بر ایران در سطح ایالت‌ها و دولت‌های محلی این کشور حمایت شده است. پایگاه اینترنتی سنای آمریکا متن قطعنامه ارائه شده از سوی دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه این کشور برای تداوم یافتن تحریم‌های ایران […]

دو حزب عمده آمریکا لایحه‌ای را برای تصویب به سنا ارائه کرده‌اند که در آن از تداوم تحریم‌های اعمال شده بر ایران در سطح ایالت‌ها و دولت‌های محلی این کشور حمایت شده است.

پایگاه اینترنتی سنای آمریکا متن قطعنامه ارائه شده از سوی دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه این کشور برای تداوم یافتن تحریم‌های ایران توسط ایالت‌ها و دولت‌های محلی آمریکا را منتشر کرد.

در این قطعنامه بر حمایت کنگره از حق ایالت‌ها و دولت‌های محلی آمریکا برای حفظ تحریم‌های اقتصادی اعمال شده علیه ایران تأکید شده است.

در این قطعنامه در تشریح علت حمایت کنگره از ایالت‌ها و دولت‌های محلی آمریکا عنوان شده است که «ایران کشوری پیشرو در زمینه حمایت از تروریسم در جهان محسوب می‌شود و به حمایت‌های خود از حزب‌الله، حماس و نظام بشار اسد ادامه می‌دهد. ایران مسئول نقض شدید حقوق بشر مردم ایران از جمله زندانی کردن، ارعاب و شکنجه مخالفان و مدافعان، وکلا، فعالان حقوق بشر و اقلیت‌های قومی است».

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال دیدگاه