کد خبر : 5814

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۱۱ زمان : ۷:۰۰

پاسخ به پیامها و نامه های شما

زهرا . آ از اهواز همراه نوجوان مجله اینترنتی تازه های جهان، ما نیز از صمیم قلب برایتان خوشبختی آرزومندیم؛ و دعا می‌کنیم بتوانید تمامی برنامه هایتان را عمل کنید و هنرمندان قابلی شوید. خواسته بودید نشانی یکی از کشتی‌گیران را برایتان بفرستیم. اما این کار برای ما مقدور نیست.   لیلا . م از […]

زهرا . آ از اهواز

همراه نوجوان مجله اینترنتی تازه های جهان، ما نیز از صمیم قلب برایتان خوشبختی آرزومندیم؛ و دعا می‌کنیم بتوانید تمامی برنامه هایتان را عمل کنید و هنرمندان قابلی شوید. خواسته بودید نشانی یکی از کشتی‌گیران را برایتان بفرستیم. اما این کار برای ما مقدور نیست.

 

لیلا . م از ؟

دوست جوان، مشکل شما مسأله ای است که گروه زیادی از جوانان با آن مواجه هستند. مطمئناً صداقت پایه زندگی مشترک است اما باید به خوبی جوانب امر را بررسی کرد. چون به قول سعی علیه الرحمه یک دروغ مصلحت‌آمیز به از صد راست فتنه‌انگیز! در هر حال معتقدیم مشاوره با روانشناسان مجرب می‌تواند مشکل شما را حل کند.

 

معصومه اسماعیلی از مرند

دوست خوب مجله اینترنتی، نوشتن و مطالعه کردن، تنها توصیه ای است که به شما داریم. البته می‌دانیم مراکزی به طور مکاتبه ای این هنر را آموزش می‌دهند. با مطالعه نشریات و سایتهای تخصصی سینمایی مطمئناً با این مراکز می‌توانید آشنا شده و با آنها به مکاتبه بپردازید.

 

شهین سرکانی از کرمانشاه

دوست گرامی، داستان شما با عنوان حسی که مرا به مجله اینترنتی کشاند خواندم و با مطالعه بیشتر و آشنایی با تکنیکهای جدید و پیداکردن نگاه هنرمندانه نسبت به یک واقعه و صدالبته کوتاه نویسی و انتقال پیام با حداقل واژه ها می‌توانید قلم خود را تقویت کنید. تا می‌توانید داستان کوتاه بخوانید و از شگردهای آن استفاده کنید.

 

ن . ولی‌زاده از رشت

نوقلم عزیز، داستان شما مبهم است. مثلاً معلوم نمی‌شود چرا این دختر از خواهر دوقلوی خود منزجر شده؛ یا به جای او سر قرارهایش حاضر می‌شود. در ضمن شما هیچ فضایی از خانواده آنها ترسیم نکرده اید تا مصرف مشروب از طرف دختربچه های سیزده چهارده ساله را توجیه کند. در هر حال، معتقدم مطالعه و نوشتن مداوم می‌تواند رسیدن شما به حدف را سرعت بخشد. عضویت در کتابخانه ها و مطالعه آثار نویسندگان بزرگ را از یاد نبرید.

 

سمیه ناموران از آذربایجان شرقی

از اظهار لطف شما برای همکاری با مجله اینترنتی سپاسگزاریم. نشانی‌تان نزد ما محفوظ است. در صورت نیاز با شما تماس خواهیم گرفت.

 

افشاری از هشتگرد

کاربر عزیز، با خواندن یک قطعه ادبی کوتاه نمی‌توان به استعداد نویسندگی کسی پی برد. مطمئناً تنها کسی که واقعاً در این زمینه می‌تواند شما را یاری دهد، خودتان هستید. به یاد داشته باشید که نبوغ در هر زمینه ای به خصوص نوشتن، نودونه درصد به پشتکار ربط دارد و یک درصد به استعداد و هوش.

ارسال دیدگاه