کد خبر : 531603

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ زمان : ۱۴:۰۰

پاسخ «ایرانسل» به اعتراض‌های مردمی

به طور کلی پیامک‌های انبوه ارسال شده به مشترکان از سوی این اپراتور سه دسته‌اند: پیامک‌های اطلاع‌رسانی رایگان، پیامک‌های مربوط به محصولات و خدمات ارزش افزوده و پیامک‌های تبلیغاتی. با توجه به این تقسیم‌بندی، توجه شما را به مواردی جلب می‌کند:  این اپراتور صرفاً تامین‌کننده زیرساخت ارتباطی پیامک‌های ارسال شده از طرف شرکت‌ها و اشخاص […]

به طور کلی پیامک‌های انبوه ارسال شده به مشترکان از سوی این اپراتور سه دسته‌اند: پیامک‌های اطلاع‌رسانی رایگان، پیامک‌های مربوط به محصولات و خدمات ارزش افزوده و پیامک‌های تبلیغاتی. با توجه به این تقسیم‌بندی، توجه شما را به مواردی جلب می‌کند:

 این اپراتور صرفاً تامین‌کننده زیرساخت ارتباطی پیامک‌های ارسال شده از طرف شرکت‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی مختلف است، بنابراین از نظر قانونی و اخلاقی امکان و اجازه رصد محتوای این‌گونه پیامک‌ها را ندارد. با وجود این، بنابر ابلاغیه وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمامی شرکت‌ها موظفند محتوای مد نظر خود را ابتدا به تأیید مرکز فناوری و رسانه‌های دیجیتال این وزارتخانه برسانند.  دریافت تمامی پیامک‌های اطلاع‌رسانی درباره خدمات جدید برای تمامی مشترکان رایگان بوده و هیچ گونه هزینه‌ای ندارد. مشترکان محترمی که مایل به دریافت این دسته از پیامک‌ها نیستند، می‌توانند عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ ارسال کنند تا پیامک‌های مزبور ظرف ۴۸ ساعت غیرفعال شود.  محصولات و خدمات ارزش افزوده تنها با ارسال دستور فعال‌سازی از سوی مشترک، روی خط وی فعال می‌شود و به منظور اخذ تأیید مجدد مشترک، هزینه اشتراک و شیوه غیرفعال‌سازی در انتهای هر یک از پیام‌های ارسالی به اطلاع مشترک می‌رسد. مشترکان محترم می‌توانند در هر لحظه از طریق روش اعلام شده در انتهای پیامک مربوطه، اقدام به غیرفعال‌سازی سرویس مورد استفاده خود کنند.

همچنین علاوه بر روش فوق، مشترکان محترم می‌توانند برای غیرفعال‌سازی دریافت پیامک‌های مربوط به خدمات ارزش افزوده، با ارسال عبارت STOP به شماره ۸۲۸۲ دستورالعمل غیرفعال کردن هریک از آن‌ها را نیز دریافت کنند.

 مشترکان محترم در صورت برخورد با هرگونه مشکل در خصوص غیرفعال‌سازی پیامک‌های تبلیغاتی یا ارزش افزوده می‌توانند در هر لحظه از شبانه‌روز از طریق شماره ۷۰۰ از خطوط ایرانسل یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط، با مرکز ارتباط با مشتریان تماس حاصل کنند.

منبع : قدس آنلاین
ارسال دیدگاه