کد خبر : 532304

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ زمان : ۸:۲۴

ویسی، حالا گوار‌دیولا شد!

وقتی در انتهای فصل گذشته استقلال خوزستان با یک امتیاز بیشتر نسبت به پیکان در پلی‌آف لیگ برتر حاضر شد و با پیروزی مقابل مس کرمان در لیگ برتر ماندنی شد، کمتر کسی فکر می‌کرد شاگردان ویسی بتوانند در لیگ پانزدهم قهرمان نیم‌فصل این مسابقات شوند. این تیم که در ۲ فصل گذشته با هدایت […]

وقتی در انتهای فصل گذشته استقلال خوزستان با یک امتیاز بیشتر نسبت به پیکان در پلی‌آف لیگ برتر حاضر شد و با پیروزی مقابل مس کرمان در لیگ برتر ماندنی شد، کمتر کسی فکر می‌کرد شاگردان ویسی بتوانند در لیگ پانزدهم قهرمان نیم‌فصل این مسابقات شوند.

این تیم که در ۲ فصل گذشته با هدایت عبدالله ویسی یا همان پپ وطنی نتوانست نتایج خوبی کسب کند، هم‌اکنون با ۳۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و همانند گواردیو‌لا صدرنشین لیگ برتر است.
ویسی،‌سرمربی ۴۴ ساله آبی‌های خوزستان که مربیگری را از فولاد خوزستان آغاز کرد در سال ۸۶ و به جای محمد مایلی‌کهن به طور موقت هدایت فولاد خوزستان را به عهده گرفت.
وی،‌در مدت حضورش در سرخ‌های جنوب کشور دوازده دیدار سرمربی بود و در آن موقع ۶ برد، پنج مساوی و یک شکست را کسب کرد و با کسب ۱۹ امتیاز از ۱۲ بازی به کار خود در فولاد پایان داد.
پس از درخشش ویسی،‌ در نیمکت فولادی،‌ این مربی به صبا رفت و پس از درخشش در تیم قمی،‌ لقب گواردیولا وطنی را از آن خود کرد.
حال پس از ۳ سال ویسی و تیم جوانش عملکرد خوبی را از خود نشان دادند و با کسب ۳۲ امتیاز به عنوان قهرمان نیم‌فصل اول لیگ پانزدهم دست یافتند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه