کد خبر : 526909

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۳۰ زمان : ۲۰:۰۰

وجود حیات در کرات دیگر

به گزارش مجله اینترنتی تازه‌های جهان ، دانشمندان می‌گویند: وجود حیات در کرات دیگر قطعی است ولی ما فقط توانسته‌ایم حیات میکروبی در کرات دیگر را کشف کنیم. اما جالب است بدانید موجودات بعدی در کنار ما زندگی می‌کند. ولی ما نمی‌توانیم آنها را ببینیم فقط در بعضی شرایط می‌توانیم آنها را حس کنیم ولی […]

به گزارش مجله اینترنتی تازه‌های جهان ، دانشمندان می‌گویند: وجود حیات در کرات دیگر قطعی است ولی ما فقط توانسته‌ایم حیات میکروبی در کرات دیگر را کشف کنیم. اما جالب است بدانید موجودات بعدی در کنار ما زندگی می‌کند. ولی ما نمی‌توانیم آنها را ببینیم فقط در بعضی شرایط می‌توانیم آنها را حس کنیم ولی آن‌ها زندگی ما را زیر نظر دارند. آیا واقعاً ناپدید شدن‌های متعدد در برمودا زیر سر موجوداتی فرازمینی است؟

چندسال بعد از جنگ جهانی دوم ۱ زن و مرد آمریکایی به ایستگاه پلیس مراجعه کردند و اظهار داشتند که توسط ۱ موجود عجیب و غریب ربوده شده بودند و به سیاره‌ای در فاصله بین ۲۸ یا ۳۸ سال نوری از زمین سفر کرده بودند. با این خبر، ناسا سریعاً وارد عمل شد. این زوج تحت هیپنوتیزم هم اظهارات خود را تأیید کردند. چندی بعد از این واقعه ۱ هواپیمای گشت ایالات‌متحده، نوری را در آسمان مشاهده کرد و به سوی آن هجوم برد ولی بدون هیچ دلیل منطقی سقوط کرد و خلبان آن هرگز پیدا نشد.

ارسال دیدگاه