کد خبر : 532327

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ زمان : ۱۲:۰۰

واکنش درخشان به عملکرد خوب پرسپولیس

حمید درخشان سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس  ضمن بیان این مطلب در خصوص قهرمانی استقلال خوزستان در نیم‌فصل اول گفت: به هر حال آنها تیم خوبی داشتند. قاعده فوتبال این است که کمترین گل را بخورید و گل بزنید و همین موضوع باعث جمع شدن امتیاز می‌شود. عبدالله ویسی دو سه سال روی این تیم کار […]

حمید درخشان سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس  ضمن بیان این مطلب در خصوص قهرمانی استقلال خوزستان در نیم‌فصل اول گفت: به هر حال آنها تیم خوبی داشتند. قاعده فوتبال این است که کمترین گل را بخورید و گل بزنید و همین موضوع باعث جمع شدن امتیاز می‌شود. عبدالله ویسی دو سه سال روی این تیم کار کرده و فکر می‌کنم حق‌شان بود که قهرمان نیم‌فصل شوند.

وی در ادامه در مورد اینکه کدام تیم قهرمان لیگ خواهد شد، خاطرنشان کرد: هیچ‌کدام از مدعیان برای قهرمان شدن حاشیه امنیت ندارند. فکر می‌کنم پنج تیم بالای جدول رقابت فشرده‌ای خواهند داشت. البته در نیم‌فصل دوم امتیاز جمع کردن سخت‌تر خواهد شد.

درخشان در خصوص عملکرد پرسپولیس و صعود این تیم به رده چهارم جدول گفت: پرسپولیس حرکت خوبی داشته و امیدوارم که تداوم داشته باشد. در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر خواهد شد و امتیاز گرفتن آسان نخواهد بود. با این حال امیدوارم پرسپولیس در نیم‌فصل دوم هم این روند صعودی را ادامه دهد.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه برخی معتقدند قرارداد برانکو ایوانکوویچ با سرخپوشان باید تمدید شود، تأکید کرد: من نمی‌توانم در این زمینه نظری داشته باشم. هنوز لیگ تمام نشده است و فکر می‌کنم باید بعد از پایان لیگ در مورد عملکرد برانکو و پرسپولیس نظر داد. با این حال امیدوارم تیم محبوبم بهترین نتایج را بگیرد.

درخشان راجع به آقای گلی طارمی بعد از انتقادهایی که از او صورت گرفت، گفت: نباید این مهاجم را تحت‌فشار بگذارند. او تمام تلاشش را برای موفقیت پرسپولیس به کار می‌گیرد و در نتایج این تیم تأثیر دارد. اگر هم طارمی فرصتی را از دست می‌دهد، باید این موضوع را به حساب جوانی‌اش گذاشت.

ارسال دیدگاه