کد خبر : 532512

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ زمان : ۱۲:۰۰

واکنش تند مهدی رحمتی به خاطر توهین به پورحیدری در تبریز

پس از بازی استقلال برابر تراکتورسازی تبریز در اقدامی عجیب علیه منصور پورحیدری که این روزها در بستر بیماری است، شعار داده شد. مهدی رحمتی با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود به این مسئله واکنش نشان داد و البته کنایه هایی نیز به افرادی زد که رابطه خوبی با آنها ندارد. وی نوشت: «خوشحالم که […]

پس از بازی استقلال برابر تراکتورسازی تبریز در اقدامی عجیب علیه منصور پورحیدری که این روزها در بستر بیماری است، شعار داده شد.

مهدی رحمتی با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود به این مسئله واکنش نشان داد و البته کنایه هایی نیز به افرادی زد که رابطه خوبی با آنها ندارد.

وی نوشت: «خوشحالم که امروز دل هواداران رو شاد کردیم و هم فوتبال رو بردیم و هم اخلاق. در روزهایی که همه دم از اخلاق و احترام به پیشکسوت می زنند امروز شاهد اهانت به مرد باشخصیت و مودب فوتبال ایران یعنی منصورخان پورحیدری بودیم و جالب است که مدعیان دروغین اخلاق حتی به خود اجازه ندادند به صورت ظاهری از ادامه شعار علیه بزرگمرد استقلال جلوگیری کنند. به نمایندگی از بازیکنان تیم این پیروزی رو به منصورخان هدیه می کنیم و برای ایشان ارزوی تندرستی و عافیت داریم . خواهش می‌کنم از شما دوستان عزیز به کسی فحاشی و بی احترامی نکنید».

منبع : پایگاه تحلیلی خبری نامه نیوز
ارسال دیدگاه