کد خبر : 532647

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۴ زمان : ۸:۰۶

هیچ کاندیدی حق ندارد از خانواده شهدا بهره‌برداری سیاسی کند

قاسم صادقی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در حاجی‌آباد اظهار داشت: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از هیچ‌گونه کاندیدی حمایت نخواهند کرد. وی ضمن گوشزد به کاندیدای این دور از انتخابات گفت: هیچ نامزد انتخاباتی و فعالان تبلیغاتی‌ حق ندارند با هدف تبلیغات […]

قاسم صادقی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در حاجی‌آباد اظهار داشت: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از هیچ‌گونه کاندیدی حمایت نخواهند کرد.

وی ضمن گوشزد به کاندیدای این دور از انتخابات گفت: هیچ نامزد انتخاباتی و فعالان تبلیغاتی‌ حق ندارند با هدف تبلیغات انتخاباتی در منازل خانواده‌های شهداء حضور پیدا کنند و اهداف سیاسی خود را دنبال کنند.

رئیس بنیاد شهید حاجی‌آباد در ادامه خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه معنوی جامعه خواند و اظهار کرد: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در انتخابات‌های پیش رو حضوری گسترده خواهند داشت و یأس و نامیدی دشمنان دین و انقلاب را رقم خواهند زد.

صادقی در ادامه به هجمه‌های دشمنان انقلاب پرداخت و افزود: دشمن کنونی در تلاش است با سیاه‌نمایی، انتخابات پیش‌رو را کم رنگ جلوه دهد اما به برکت خون شهدا این انتخابات‌ها گسترده و پرشورتر از گذشته برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حاجی‌آباد با بیان اینکه هدف شهدا و امام شهدا ترویج فرهنگ ایثار و حسینی بود گفت: امروز امنیت، آسایش و رفاه جامعه مدیون خون مقدس شهدا و رشادت‌های رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری هستیم و باید این فرهنگ را در نسل جدید انقلاب پرورش و گسترش دهیم.

ارسال دیدگاه