کد خبر : 1705

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۱ زمان : ۷:۰۰

هفتمین دوره ملی “طرح ملی بوی سیب” برگزار می‌شود

به گزارش تازه‌های جهان و به نقل از سرویس علم و فناوری صبح قزوین، هفتمین دوره ملی “طرح ملی بوی سیب” با محوریت حمایت از تولید ملی و هوش و استعداد ایرانی برگزار می شود.   با توجه به اینکه توانایی های مردم ایران در هر عرصه ای دشمنان و استکبار جهانی را به چالش […]

به گزارش تازه‌های جهان و به نقل از سرویس علم و فناوری صبح قزوین، هفتمین دوره ملی “طرح ملی بوی سیب” با محوریت حمایت از تولید ملی و هوش و استعداد ایرانی برگزار می شود.

 

با توجه به اینکه توانایی های مردم ایران در هر عرصه ای دشمنان و استکبار جهانی را به چالش کشیده است بنابراین نیاز جامعه امروز مستقل شدن در هر عرصه ای است که دشمنان قصد وابسته کردن ما را در آن حوزه دارند.

 

از سوی دیگر فضای پیشرفت امروز به پشتیبانی از “حمایت از تولید ملی ” نیازمند است و در راستای از بین بردن نفوذ و قدرت دشمنان آمریکایی- اسرائیلی کشورمان؛ شایسته است به جای استفاده از سرویس دهنده های خارجی، اگر تا به حال تارنامه خود را عوض نکرده اید، در اولین فرصت به جوانان نخبه ایرانی اعتماد کنید و بانک اطلاعات اینترنتی خود را به «رایانا»،«میهن میل»، «میل دیتا»، «چاپار»«وطن‌میل»، «صبا‌میل» یا دیگر سرویس دهندگان ایمیل ایرانی انتقال دهید.

 

نخبگان ایرانی در هر حوزه ای که وارد شده اند ثابت کردند که قابل سرمایه گذاری هستند و می توان با اعتماد به آنها در راستای پیشرفت کشورمان گام برداشت.

 

پس همه شما ملت بزرگوار ایران اسلامی در این امر به معروف و نهی از منکر مشارکت کنید و با حمایت از جوانان این مرز و بوم و تغییر ایمیلتان به جهانیان ثابت کنید عزم و اراده ایرانی در هر زمینه ای وارد شود حماسه آفرین خواهد بود.

ارسال دیدگاه