کد خبر : 532149

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ زمان : ۱۸:۰۰

نظر نصیرزاده در مورد داور بازی استقلال – صبا

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص اخراج بهنام برزای که در نیمه اول دیدار استقلال – صبا اتفاق افتاد، گفت: در آن صحنه بازیکن صبا شانس آشکاری برای گل زدن داشت که برزای این شانس را از او گرفت. در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که بازیکن استقلال از پشت با دست خود بازیکن […]

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص اخراج بهنام برزای که در نیمه اول دیدار استقلال – صبا اتفاق افتاد، گفت: در آن صحنه بازیکن صبا شانس آشکاری برای گل زدن داشت که برزای این شانس را از او گرفت. در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که بازیکن استقلال از پشت با دست خود بازیکن صبا را شارژ کرد و داور هم به درستی خطای برزای را گرفت و او را اخراج کرد. این تصمیم به این خاطر بود که بازیکن صبا در حالت تک به تک با دروازه‌بان استقلال شانس زیادی برای گل زدن داشت.
این کارشناس داوری فوتبال در مورد اخراج فرشید باقری در دقیقه ۸۸ از ترکیب صبای قم نیز خاطرنشان کرد: در آن صحنه بازیکن صبا بدون اینکه شانسی برای تصاحب توپ داشته باشد فقط پای بازیکن استقلال را زد. این حرکت کارت زرد داشت و این کارت با توجه به اخطار اولی که بازیکن صبا داشت تبدیل به کارت قرمز شد. صالحی در مجموع قضاوت خوبی داشت و در هر دو صحنه اخراج درست عمل کرد.
دیدار استقلال – صبای قم در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که روز گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد به برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی انجامید.

ارسال دیدگاه