کد خبر : 532309

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ زمان : ۱۰:۰۱

مهاجم ایرانی چگونه با ۲۴ دقیقه بازی بهترین بازیکن ماه شد؟

لیگ برتر تایلند یکشنبه هفته پیش در شرایطی به پایان رسید که بوریرام با ۸۴ امتیاز قهرمان شد و سی‌ساکت تیم بیاتی‌نیا با ۳۶ امتیاز روی پله سیزدهم ایستاد. محسن بیاتی‌نیا مهاجم اسبق تیم‌ملی این فصل را در تیم سی‌ساکت گذراند آن هم در شرایطی که اوضاع چندان خوبی در لیگ برتر تایلند پشت سر […]

لیگ برتر تایلند یکشنبه هفته پیش در شرایطی به پایان رسید که بوریرام با ۸۴ امتیاز قهرمان شد و سی‌ساکت تیم بیاتی‌نیا با ۳۶ امتیاز روی پله سیزدهم ایستاد.

محسن بیاتی‌نیا مهاجم اسبق تیم‌ملی این فصل را در تیم سی‌ساکت گذراند آن هم در شرایطی که اوضاع چندان خوبی در لیگ برتر تایلند پشت سر نگذاشت. با این حال دیروز خبری عجیب با این عنوان منتشر شد: «محسن بیاتی‌نیا به عنوان بهترین بازیکن ماه اف‌سی‌ ساکت انتخاب شد!»

در این خبر آمده بود که محسن بیاتی‌نیا تا اینجا در اف‌سی‌ساکت عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته و با انتخاب کارشناسان به عنوان بازیکن ماه تیم خود انتخاب شده است. حال باید دید در عمل در کارنامه مهاجم ۳۵ ساله ایرانی چه به ثبت رسیده است.

* هر ۹۰۰ دقیقه یک گل!

محسن بیاتی‌نیا در طول این فصل ۱۴ مرتبه شانس بازی برای اف‌سی‌ساکت را پیدا کرد و البته ۱۱ مرتبه وارد ترکیب اصلی تیمش شد. ساانگاپول سرمربی تایلندی به بیاتی‌نیا ۸۹۹ دقیقه فرصت بازی داد تا این مهاجم فقط یک گل به اف‌سی‌نادی بزند. شنبه دوم آبان ماه محسن با گل دقیقه ۵۵ خود نتوانست مانع از شکست ۲ بر ۳ تیم خود در ایستگاه ۲۷ مسابقات شود.

* نیمکت‌نشینی که بهترین است

نکته قابل تامل اینجاست که بیاتی‌نیا در ۴ دیدار آخر لیگ یعنی یک ماه اخیر روی هم حدود ۲۴ دقیقه بازی کرده است. اینکه چطور یک مهاجم در ۶ درصد بازی‌های اف‌سی‌ساکت حضور داشته و کاری انجام نداده اما بهترین بازیکن تیمش بوده، نکته‌ای است که پاسخ آن بر ما پوشیده است!

1388395 319 مهاجم ایرانی چگونه با ۲۴ دقیقه بازی بهترین بازیکن ماه شد؟

بیاتی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرگزاری مذکور عنوان کرده چند پیشنهاد به او رسیده و مدیربرنامه‌هایش مشغول مذاکره با این باشگاه‌هاست. با این حال زبان آمار چیز دیگری می‌‌گوید.

مهاجم ایرانی سی‌ساکت شنبه ۷ آذرماه یعنی ۲۲ روز قبل، از دقیقه ۸۰ دیدار تیمش مقابل آرمی‌یونایتد (هفته سی‌ام) به جای بوناموتون وارد زمین شد تا ۱۰ دقیقه شریک تساوی صفر  صفر دو تیم باشد. این بازیکن بعد از اینکه هفته ۳۱ رقابت‌ها را به عنوان یک تماشاگر دنبال کرد، برای بازگشت به میدان تا دقیقه ۹۲ هفته سی و دوم مسابقات صبر کرد.

بیاتی‌نیا در دقیقه ۹۲ دیدار برابر راتچابوری جای وونگ ما را گرفت تا حضورش در زمین کمتر از یک دقیقه به چشم بیاید. این مهاجم ۱۱ روز قبل برای آخرین بار پیراهن سی‌ساکت را در ایستگاه ۳۳ بازی‌ها بر تن کرد.

بیاتی‌نیا با تشخیص سرمربی تیم از دقیقه ۷۷ دیدار برابر ناخون راتچاسیما جای سیها را گرفت تا ۱۳ دقیقه برای فرار سی‌ساکت از شکست تلاش کند.

1388396 935 مهاجم ایرانی چگونه با ۲۴ دقیقه بازی بهترین بازیکن ماه شد؟

به زبان ساده‌تر، مهاجم ایرانی تیم سیزدهم تایلند در یک ماه اخیر روی هم ۲۴ دقیقه به میدان رفت درحالی که تیمش دو مرتبه رنگ شکست را دید و یک بار مساوی کرد. اینکه پاداش این عملکرد کسب عنوان بازیکن برتر تیمی در تایلند باشد، پرسشی‌ است که پاسخ آن را باید جای دیگری جست‌و‌جو کرد!

منبع : سایت مشرق
ارسال دیدگاه