کد خبر : 531136

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ زمان : ۱۲:۰۰

منصوریان مهاجم مازاد استقلال را می‌خواهد

رابطه علیرضا منصوریان و استقلالی ها هفته گذشته شکراب شد؛ البته خودش مدعی است که با منصور پورحیدری و پرویز مظلومی بعد از بازی حرف زده و داستان های مربوط به برخورد مجید صالح را هم فراموش کرده است اما به هر حال به دلیل صحنه هایی که در استادیوم تختی دیدیم نمی توان قبول […]

رابطه علیرضا منصوریان و استقلالی ها هفته گذشته شکراب شد؛ البته خودش مدعی است که با منصور پورحیدری و پرویز مظلومی بعد از بازی حرف زده و داستان های مربوط به برخورد مجید صالح را هم فراموش کرده است اما به هر حال به دلیل صحنه هایی که در استادیوم تختی دیدیم نمی توان قبول کرد همه چیز آنقدر راحت جمع و جور شده باشد.

در این میان اما شنیده می شود که طرفین نه صرفا به خاطر ارادت قلبی بلکه به واسطه شرایط کاری هم که شده دوست دارند ماجراهای بازی چهارشنبه هفته پیش فراموش شده و افق جدیدی باز شود چون نیم فصل نزدیک است و باید از مهلت نقل و انتقالات به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

در همین رابطه شنیدیم که بعید نیست منصوریان در نقل و انتقالات زمستانی از استقلال تقاضای کمک کرده و سراغ جذب مهاجم کهنه کار این تیم برود. شایعات حکایت از آن دارد که آرش برهانی مدنظر مربیان باشگاه نفت تهران قرار گرفته است.

البته بدیهی است که منصوریان و دستیارانش در این مقطع خبر فوق را تکذیب کرده و ترجیح بدهند فعلا در موردش حرفی نزنند.

ارسال دیدگاه