کد خبر : 532619

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ زمان : ۱۲:۰۰

مساعدت مالی بهزیستی به ۵ قلوهای گیلان

محمدرضا پارسی ظهر امروز در نشست بهزیستی گیلان با تبریک تولد پنج قلوهای آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: داشتن ۵ فرزند در نخستین بارداری به لحاظ اقتصادی و معیشتی و رسیدگی به فرزندان مشکلاتی را به وجود می‌آورد. وی با بیان اینکه بهزیستی گیلان مساعدت ملی برای خانواده پنج قلوها در نظر گرفته‌است، افزود: در ماه مبلغ […]

محمدرضا پارسی ظهر امروز در نشست بهزیستی گیلان با تبریک تولد پنج قلوهای آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: داشتن ۵ فرزند در نخستین بارداری به لحاظ اقتصادی و معیشتی و رسیدگی به فرزندان مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه بهزیستی گیلان مساعدت ملی برای خانواده پنج قلوها در نظر گرفته‌است، افزود: در ماه مبلغ دو میلیون و ۲۲۵ هزار ریال به این خانواده مساعدت مالی می‌شود.

مدیر کل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه به هر نوزاد در ماه ۴۵۰ هزار ریال کمک مالی می‌شود، تصریح کرد: شیر خشک نیز برای تغذیه پنج قلوها در نظر گرفته‌می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مدت بستری مادر فرزندان در بیمارستان، مددکاران بهزیستی گیلان همکاری لازم را با مددکاری بیمارستان برای برطرف شدن مشکلات داشتند.

به گزارش فارس، مدتی پیش یک بانوی ۲۵ ساله اهل آستانه‌اشرفیه در نخستین زایمان خود پس از دو سال ناباروری پنج قلو به دنیا آورد که چهار پسر و یک دختر بوده و از سلامت کامل برخوردار هستند.

پدر پنج قلوها دانشجو است و در امر کشاورزی فعالیت دارد.

ارسال دیدگاه