کد خبر : 531412

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ زمان : ۱۸:۰۰

مدافع اسبق استقلال دستیار تارتار شد

رضا صادق پور پس از برگزاری جلسه با عبدالصمد ابراهیمی قائم مقام مدیرعامل و مدیرحقوقی باشگاه و مهدی یکتا مدیر رسانه تیم راه آهن با رد استعفای آنها اعلام کرد من از همه دوستان توقع همکاری دارم تا به اهداف مدتظر باشگاه برسیم. *علیرضا رحیمی مدیرعامل قبلی باشگاه راه آهن در تماس با صادق‌پور،حضور وی […]

رضا صادق پور پس از برگزاری جلسه با عبدالصمد ابراهیمی قائم مقام مدیرعامل و مدیرحقوقی باشگاه و مهدی یکتا مدیر رسانه تیم راه آهن با رد استعفای آنها اعلام کرد من از همه دوستان توقع همکاری دارم تا به اهداف مدتظر باشگاه برسیم.

*علیرضا رحیمی مدیرعامل قبلی باشگاه راه آهن در تماس با صادق‌پور،حضور وی به عنوان مدیرعامل را تبریک گفت.

صادق‌پور در جلسه با مهدی تارتار با اعلام حمایت قاطع از او در خصوص قرارداد ۵ ساله اش به وی اعلام کرد:در این باشگاه فرد محور نیستیم و هر آنچه مدیرعامل قبلی تصمیم گرفته باشد برگرفته از تصمیمات کلان باشگاه است و من هم همان شیوه را ادامه می دهم.

*راه آهن در نقل و انتقالات نیم فصل با احتساب نفرات مصدوم و سهمیه آزاد و سهمیه نقل و انتقالات نیم فصل می تواند ۱۰ بازیکن جدید به خدمت بگیرد که تاکنون کار پیوستن سه بازیکن بنام های عباس زاده،محسن حمیدی و مدنی تمام شده است.

*فرماندار شهر قدس از موافقت شورای تامین استان در مورد برگزاری بازی راه آهن و پرسپولیس در شهر قدس خبر داد. این دیدار روز ۲۷ آذر در چارچوب هفته ۱۵ لیگ برتر برگزار می شود.

*پیروز قربانی به عنوان عضو جدید کادر فنی راه آهن فعالیت خواهد کرد.وی پیش از این توسط تارتار به رحیمی معرفی شده بود که کار عقد قرارداد وی با تغییرات مدیریتی و تعویق مواجه شد اما از این هفته تیمش را همراهی خواهد کرد.

*مدیران استان البرز پاسخ نهایی خود برای انتقال بازی های راه آهن به کرج را به آن باشگاه ارائه نداده اند و به نظر می رسد در تعطیلات نیم فصل در این باره تصمیم گیری شود.

منبع : خبرگزاری فارس
ارسال دیدگاه