کد خبر : 532057

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ زمان : ۱۸:۰۰

لغو سخنرانی علی‌مطهری در دانشگاه محقق اردبیلی

همایش «تعامل یا تقابل دانشجو با سیاست با سخنرانی علی مطهری» از دو روز قبل به‌صورت گسترده در بین اقشار مختلف دانشجویی، رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی اطلاع‌رسانی شده بود ولی با انجام نشدن پرواز نماینده تهران، از تهران به اردبیل لغو شد و دانشجویان حاضر در سالن توانستند تنها به پیام صوتی دودقیقه‌ای آقای نماینده […]

همایش «تعامل یا تقابل دانشجو با سیاست با سخنرانی علی مطهری» از دو روز قبل به‌صورت گسترده در بین اقشار مختلف دانشجویی، رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی اطلاع‌رسانی شده بود ولی با انجام نشدن پرواز نماینده تهران، از تهران به اردبیل لغو شد و دانشجویان حاضر در سالن توانستند تنها به پیام صوتی دودقیقه‌ای آقای نماینده گوش بسپارند.
تأخیر پروازهای فرودگاه اردبیل به دلیل مشکلات این فرودگاه مدتی است موجب شده مهمانان این استان، به‌ویژه مهمانان کشوری از طریق فرودگاه تبریز عازم اردبیل شوند و یا اینکه دربازه زمانی که انجام پرواز حتمی است مهمان این استان باشند.
به دلیل بی توجهی به این موضوع آن‌هم در شرایط آب و هوایی که هواشناسی استان مرتباً کولاک و هوای مه‌آلود اعلام می‌کند، پرواز علی مطهری نتوانست به زمین بنشیند و وی در پیام صوتی از دانشجویان استان اردبیل عذرخواهی کرد.
در این پیام نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بسیار خوشحال بودم که با دانشجویان این دانشگاه گفتگویی خواهم داشت ولی به دلیل اینکه زمان پرواز مشخص نیست تا ساعت ۱۴:۳۰ صبر کردم و متأسفانه سرنوشت پرواز معلوم نبود.
مطهری افزود: بر همین اساس تصمیم به بازگشت گرفتم و امیدوارم در اولین فرصت خدمت شما دوستان عزیز برسم و گفتگویی باهم داشته باشیم.

منبع : پایگاه تحلیلی خبری نامه نیوز
ارسال دیدگاه