کد خبر : 532235

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ زمان : ۱۶:۰۰

لالیگا به لیگ برتر منتقل می‌شود؟

درست ساعتی پس از جدایی ژوزه مورینیو این خبر که پپ گواردیولا هم قرار است از بایرن‌مونیخ کنار بکشد، منتشر شد. کمی بعد شایعه اخراج رافا بنیتس از رئال به گوش رسید و این خبر که قرار است پیگرینی سرمربی منچسترسیتی هم جای خود را به سرمربی جدیدی بدهد. امروز روزنامه‌های انگلیسی احتمال دادند که […]

درست ساعتی پس از جدایی ژوزه مورینیو این خبر که پپ گواردیولا هم قرار است از بایرن‌مونیخ کنار بکشد، منتشر شد. کمی بعد شایعه اخراج رافا بنیتس از رئال به گوش رسید و این خبر که قرار است پیگرینی سرمربی منچسترسیتی هم جای خود را به سرمربی جدیدی بدهد.
امروز روزنامه‌های انگلیسی احتمال دادند که ممکن است پپ گواردیولا با جدایی از بایرن مونیخ به تیم آبی‌پوش منچسترسیتی برود و البته این احتمال قریب به یقین نیز وجود دارد که ژوزه مورینیو راهی منچستریونایتد شود، تیمی که همواره آرزوی هدایتش را داشته است. 

00995604 لالیگا به لیگ برتر منتقل می‌شود؟

با این وصف احتمال این جابجایی‌ها در فصل آینده فوتبال اروپا  وجود دارد:
* بایرن مونیخ: گواردیولا می‌رود، آنچلوتی می‌آید
* منچستریونایتد: فان‌خال می‌رود، مورینیو می‌آید
* منچسترسیتی: پیگرینی می‌رود، گواردیولا می‌آید
به این لیست باید نکات جدیدی را هم اضافه کرد. در حال حاضر در مادرید سرمربی این تیم رافا بنیتس اوضاع خوبی ندارد و ممکن است جای خود را به مربی دیگری بدهد که از قضا ژوزه مورینیو در صدر مورد علاقه‌هاست. همچنین چلسی نیز با مالک ثروتمندش به دنبال سرمربی جدیدی است و صحبت از حضور پپ گواردیولا در این تیم هم شده است. به جز این هنوز کسی نمی‌داند جدایی لوییس فان‌خال از یونایتد چه زمانی به طول خواهد انجامید.

00994769 لالیگا به لیگ برتر منتقل می‌شود؟

با توجه به اینکه تعداد مربیان سطح اول جهان چندان زیاد نیست، قاعدتا مذاکرات با گزینه‌های مربیگری آغاز شده است. البته با توجه به برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ در تابستان امسال گزینه‌های جدیدی نیز ممکن است به این سرمربیان ۵ستاره اضافه شوند که یکی از آنها یوآخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان است که از او هم به عنوان نامزد احتمالی جانشینی گواردیولا نام برده شده است. البته بعید است که بایرن تا تابستان برای معرفی سرمربی بعدی صبر کند. 

01080351 لالیگا به لیگ برتر منتقل می‌شود؟

به هر حال تابستان پیش رو سرشار از اخبار جذاب خواهد بود. فصلی که مربیان بزرگ جهان با دوران جدیدشان در تیم‌های ثروتمند به وجود خواهند آورد. مربیانی که هواداران خود را از این تیم به آن تیم می‌برند، همانطور که نویسنده دیلی‌میل با اشاره به حضور احتمالی پپ و مورینیو در سیتی و یونایتد نوشته لالیگا به لیگ برتر می‌آید؟

منبع : ورزش 3
ارسال دیدگاه