کد خبر : 525384

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۰۷ زمان : ۱۴:۰۰

فایل‌های فلش از ماه آینده مسدود می‌شود

به گزارش مجله اینترنتی تازه‌های جهان ، آمازون کار مسدودسازی را با عدم دریافت فایل‌های تبلیغاتی به شکل فلش از اول سپتامبر آغاز می‌کند و در بلندمدت آن را مسدود می‌کند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، از ماه آینده فایل‌های تبلیغاتی به‌صورت فلش در سرورهای تحت مالکیت آمازون به نمایش درنخواهد آمد، چرا که آمازون […]

به گزارش مجله اینترنتی تازه‌های جهان ، آمازون کار مسدودسازی را با عدم دریافت فایل‌های تبلیغاتی به شکل فلش از اول سپتامبر آغاز می‌کند و در بلندمدت آن را مسدود می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، از ماه آینده فایل‌های تبلیغاتی به‌صورت فلش در سرورهای تحت مالکیت آمازون به نمایش درنخواهد آمد، چرا که آمازون تصمیم گرفته علیه فلش/ Flash که هرروز به‌جای رفع باگ آسیب‌پذیری بیشتری پیدا می‌کند، گام بدی را بردارد و از ماه آینده فایل‌های فلش را روی Amazon.com و پلتفرم تبلیغاتی آمازون بلوکه می‌کند.

آمازون کار مسدودسازی را با عدم دریافت فایل‌های تبلیغاتی به شکل فلش از اول سپتامبر آغاز می‌کند و در بلندمدت آن را مسدود می‌کند. تصمیم آمازون پس‌ از آن اتخاذ شد که یاهو علی‌رغم به‌روزرسانی نتوانست آسیب‌پذیری از جانب فلش را مسدود کند و کلی بدافزار از این طریق روی سیستم کاربران یاهو منتشر شد.
گفتنی است ؛ مرورگرهای کروم، موزیلا و سافاری اپل نیز محدودیت‌هایی برای استفاده از فلش بکار برده‌اند.

ارسال دیدگاه