کد خبر : 3097

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۲ زمان : ۷:۲۱

عجیب اما خواندنی / ساخت خانه ای مدرن و مجهز برای پنگوئن ها

مسئولان باغ وحش در برلین قصد دارند این شهر را به منطقه ای زیبا برای زندگی پنگوئن ها مبدل کنند. مسئولین باغ وحش این شهر اخیراً یک خانه مدرن و زیبا را برای پنگوئن ها در نظر گرفته و قصد دارند آنجا را به محلی کاملاً مجهز برای زندگی ۴۵ پنگوئن مبدل کنند. گفته می‌شود […]

مسئولان باغ وحش در برلین قصد دارند این شهر را به منطقه ای زیبا برای زندگی پنگوئن ها مبدل کنند. مسئولین باغ وحش این شهر اخیراً یک خانه مدرن و زیبا را برای پنگوئن ها در نظر گرفته و قصد دارند آنجا را به محلی کاملاً مجهز برای زندگی ۴۵ پنگوئن مبدل کنند.

گفته می‌شود در داخل این خانه بزرگ یک دریاچه یخی وجود دارد که در تابستان برف مصنوعی بر آن می‌بارد تا پنگوئن ها به هیچ وجه احساس بدی نسبت به جایی که زندگی میکنند نداشته باشند.

مسئول باغ وحش برلین با بیان این اظهارات متذکر شد که هزینه ی ساخت تجهیزات این خانه برای هر پنگوئن بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ یورو براورد شده است اما پنگوئن ها و نسل باقیمانده از آنها بیش از اینها می‌ارزد.

به گفته مسئول در مدت کوتاه این خانه که محل زندگی پنگوئنها نامگذاری شده به محلی توریستی مبدل شده که طی یکسال میتواند هزینه ساخت خود را به دست آورد.

مضافاً اینکه نسل پنگوئنها در این کشور دستخوش انقراض نشده و در عین این حال کمک جامعی به علاقه‌مندان حیوانات و دوستداران حفظ محیط زیست میز صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه