کد خبر : 3959

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۳ زمان : ۷:۰۱

شهیدمغنیه عاشق این مداح بود

به گزارش افکارنیوز، شنیدن خبر شهادت فرزند حاج عماد همان مردی که سالها از دست جوخه های ترور صهیونسیت‌ها پنهان شده بود اما سرانجام توسط همین ایادی کفر در دمشق سال ۸۶ به شهادت رسید، مکدرمان کرد. نه از این بابت که ناراحت باشیم از اینکه سرانجام زندگی این مرد جوان با شهادت پایان یافته […]

به گزارش افکارنیوز، شنیدن خبر شهادت فرزند حاج عماد همان مردی که سالها از دست جوخه های ترور صهیونسیت‌ها پنهان شده بود اما سرانجام توسط همین ایادی کفر در دمشق سال ۸۶ به شهادت رسید، مکدرمان کرد. نه از این بابت که ناراحت باشیم از اینکه سرانجام زندگی این مرد جوان با شهادت پایان یافته نه، به قول سید شهید آوینی مرگی چونین برای اولیای خاص خداست و هر مدعی لاف زن لیاقت پوشیدن ردای شهادت را ندارد.

ناراحتی از این باب بود که غبطه خوردیم به حال این پسر جوان که دانست چطور حاجتش را از درگاه حضرت حق بگیرد و راهی را برود که خود اراده کرده بود نه سرنوشتی که حتی بادها هم می‌توانند برای ادمی تصمیم گیری کنند.

در پی شهادت جهاد مغنیه سید مجید بنی فاطمه مداح اهل بیت کشورمان عکسی را این شهید عزیز منتشر کرد که با هم در حرم حضرت علی ابن موسی رضا(ع) انداخته بودند.

ارسال دیدگاه