کد خبر : 524894

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ زمان : ۲۲:۰۰

شهادت مرا به امام زمان (عج) تبریک بگویید

به گزارش مجله اینترنتی تازه‌های جهان ، شهید محمدعلی قربعلی در روز سوم اردیبهشت سال ۱۳۴۹ در روستای حسن آباد از توابع شهرستان دامغان به دنیا آمد و پس از اتمام تحصیل در مقطع اول متوسطه راهی جبهه های جنگ شد. او در بیست و نهم تیر سال ۱۳۶۶ در جزیره مجنون عراق به علت […]

به گزارش مجله اینترنتی تازه‌های جهان ، شهید محمدعلی قربعلی در روز سوم اردیبهشت سال ۱۳۴۹ در روستای حسن آباد از توابع شهرستان دامغان به دنیا آمد و پس از اتمام تحصیل در مقطع اول متوسطه راهی جبهه های جنگ شد. او در بیست و نهم تیر سال ۱۳۶۶ در جزیره مجنون عراق به علت اصابت ترکش به مقام والای شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای فردوس رضای زادگاهش به خاک سپرده شد.

3485074 490 شهادت مرا به امام زمان (عج) تبریک بگویید
در ادامه وصیت‌نامه این شهید آسمانی را با هم بازخوانی می‌کنیم:

 بسم الله الرحمن الرحیم
 با سلام فراوان به ساحت پاک و مقدس امام زمان( عج) و نایب برحقش امام خمینی و درود به روان همۀ شهدای عصرها و نسل ها تاکنون و به تمامی خانواده های شهیدپرور و ملت قهرمان ایران که در پشت جبهه ما را یاری می کنند.
 چون اینجانب محمدعلی قربعلی عازم جبهه نبرد حق برعلیه باطل هستم و وظیفۀ خود می دانم که حسین زمانم خمینی بت شکن را یاری نمایم، چند جمله وصیت دارم که بدین وسیله معرفتان می رسانم: اینکه اگر شهید شدم در اعلامیه مجلس من شهادت مرا به امام زمان(عج) و امام عزیز خمینی و ملت شهیدپرور دامغان و خانواده ام فقط تبریک بگویید.
 از هم رزمانم می خواهم که به این گروه های بی اسلام عزیز توطئه کنند. وقتی هم یخواهیم بگوییم چرا، می گویند: آقا مگر منطق ندارید؟ جواب ما این است که شما خداوند را قبول ندارید و آن وقت می خواهید منطق ما را قبول داشته باشید. چون منافقین از بعثت محمد(ص) تا نهضت خمینی بوده اند و تا آخر هم خواهند بود، پس باید آن ها را نابود کرد و همۀ منافقین دشمنان اسلام باید بدانند که اسلام پیروز است و چپ و راست نابود است.
 و پیام من برای امت شهیدپرور این است که قدر این انقلاب را بدانید که این یک نعمت بزرگ است برای ما و شما پیرو خط امام باشید. و هنوز ابتدای کار است، که جنگ با اسرائیل هنوز مانده است.
 و اما سخنی با خانواده ام: پدر، مادر و خواهرم، عزیزان من خودم این را خیلی خوب می دانم که من نه فرزند خوبی و نه برادر خوبی برای تو بودم و نه فرد لایقی بر ای این جامعه. و این را خیلی دیر متوجه شدم؛ موقعی که بیش از ۱۷ سال از عمرم گذشته بود و جبران این مدت طولانی مشکل و حتی غیرممکن بود. مگر فقط به طریق شهادت می توانستم گناه بزرگ ابطال ۱۷ سال عمر را جبران نمایم و شاید چون خداوند با شهادتم این گناه را بر من ببخشد که خداوند بخشنده مهربان است- مخصوصاً به شهدا چون خود او در قرآنش این وعده را فرموده: و کیست از خداوند باوفاتر به عهد؟ و از شما عزیزانم نیز امید بخشش دارم. پدر جان، می دانم که شهادت ۲ من برای تو خیلی سنگین و ناگوار است ولی همین بس برای تو ارزشمند که پیش روی حسین(ع) سالار شهیدان رو (ادامه وصیت نامه موجود نیست).
3485076 860 شهادت مرا به امام زمان (عج) تبریک بگویید
3485075 551 شهادت مرا به امام زمان (عج) تبریک بگویید

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه