کد خبر : 526423

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ زمان : ۱۸:۰۰

زیارت شاه عربستان از قبر شیطان بزرگ

به گزارش تازه‌های جهان ، این تصویر که چندی پیش از سوی یک موسسه آمریکایی منتشر شد، نشان می دهد که ملک سعود برادر ملک سلمان و شاه اسبق عربستان (ولی عهد وقت) و هیأت همراه، در سفر سال ۱۹۴۷م. به آمریکا چگونه با خضوع و خشوع به زیارت! قبر جورج واشنگتن شتافته اند و […]

به گزارش تازه‌های جهان ، این تصویر که چندی پیش از سوی یک موسسه آمریکایی منتشر شد، نشان می دهد که ملک سعود برادر ملک سلمان و شاه اسبق عربستان (ولی عهد وقت) و هیأت همراه، در سفر سال ۱۹۴۷م. به آمریکا چگونه با خضوع و خشوع به زیارت! قبر جورج واشنگتن شتافته اند و برای عرض ارادت خود، به وی تاج گل اهدا می کنند.
این اقدام سردمداران تکفیر و تروریسم در حالی صورت گرفت که ۲۲ سال پیش از آن یعنی در سال ۱۹۲۵م. و با فتوای مفتیان دربار سعودی، زیارتگاه های مطهر ائمه اهل بیت (ع) و عمو همسران پیامبر (ص) و برخی دیگر از اصحاب آن حضرت در بقیع، تخریب شد و تا امروز هم تروریسم دولتی آل سعود، از نزدیک شدن مسلمانان به قبر پیامبر اکرم (ص) و ائمه (ع) و ایستادن در برابر آنها، به شدت و با برخورد وقیحانه، جلوگیری می کنند و زیارت قبور پیامبر (ص) و ائمه مسلمین را شرک می دانند؛ در حالی که خود به زیارت قبر سردمداران جنگ و بینانگذاران اسلام ستیزی در آن سوی دنیا می شتابند.

312896 533 زیارت شاه عربستان از قبر شیطان بزرگ

منبع : پایگاه خبری شبکه العالم
ارسال دیدگاه