کد خبر : 1777

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۷ زمان : ۱۶:۱۱

زندان زنان / فرزندان من، فرزندان شیطان هستند

نام : سیمین شهرت : و سن : ۲۴ سال تحصیلات : سوم راهنمایی جرم : شروع به قتل محکومیت : یک سال حبس   رفتار عجیبی از خود نشان می‌دهد که همگی ظاهری و تصنعی است. گویی می‌خواهد ثابت کند که از سلامتی روحی و روانی برخوردار نیست. اما این اعمال را بسیار ناشیانه […]

نام : سیمین

شهرت : و

سن : ۲۴ سال

تحصیلات : سوم راهنمایی

جرم : شروع به قتل

محکومیت : یک سال حبس

 

رفتار عجیبی از خود نشان می‌دهد که همگی ظاهری و تصنعی است. گویی می‌خواهد ثابت کند که از سلامتی روحی و روانی برخوردار نیست. اما این اعمال را بسیار ناشیانه انجام می‌دهد.

در پاسخ به سؤالات فقط قهقهه می‌زند. بنابراین تصمیم می‌گیرم که ضمن مطالعه پرونده اش، با هم‌بند او صحبت کنم.

نامش سیمین است و ۲۴ سال دارد. به قصد قتل فرزندان ۳ و ۵ ساله اش اقدام به بازکردن شیر گاز منزل کرده است. خوشبختانه یکی از همسایه ها متوجه این مسأله شده و به کمک دیگران خیلی سریع آن بچه ها را از منزل بیرون می‌آورند.

خودش اظهار داشته که نیرویی مرموز او را مجبور به این کار کرده و مدتی است که فردی مرتب در مقابل او ظاهر می‌شود و به او می‌گوید که دو فرزند باقیمانده از ازدواج ناکام و ناموفق اولش، فرزندان شیطان هستند و باید کشته شوند. به همین دلیل قصد کشتن آن دو را داشته تا زمین را از وجود چنین شیاطینی پاک کند.

قاضی دادگاه وی را به پزشک قانونی معرفی می‌کند و پزشک قانونی اعلام می‌کند، وی از نظر فکری کاملاً سالم است و رفتارش فقط ظاهری است.

در بررسی از همسایگان نیز مشخص می‌شود که وی قصد ازدواج مجدد داشته است. حتی چندین بار به همسایگانش گفته است که خواستگارش زندگی بدون بچه ها را می‌خواهد و تنها شرط ازدواج را خلاصی از وجود آنها می‌داند؛ به همین دلیل وی به فکر قتل آن دو افتاده است.

لازم به ذکر است در حال حاضر با توجه به اینکه پدر بچه ها فوت کرده و سرپرست دیگری نیز ندارند، بنابراین به بهزیستی سپرده می‌شوند.

 

ارسال دیدگاه