کد خبر : 532635

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ زمان : ۱۶:۰۰

روسیه چگونه ۱۰۹۳ موضع تروریست ها را در سوریه منهدم کرد؟

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در حملات هوایی پنج روز گذشته روسیه در پنج استان حلب، ادلب، دیرالزور، حمص و حماه سوریه ۱۰۹۳ موضع و پایگاه تروریست ها هدف قرار گرفت و تعداد زیادی از تروریست ها کشته و یا زخمی شدند و خسارات زیادی به آنان وارد شد. بر این اساس جنگنده های ارتش […]

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در حملات هوایی پنج روز گذشته روسیه در پنج استان حلب، ادلب، دیرالزور، حمص و حماه سوریه ۱۰۹۳ موضع و پایگاه تروریست ها هدف قرار گرفت و تعداد زیادی از تروریست ها کشته و یا زخمی شدند و خسارات زیادی به آنان وارد شد.

بر این اساس جنگنده های ارتش روسیه در پنج روز گذشته ۳۰۲ سورتی پرواز در مناطق تحت کنترل تروریست ها در حومه شهرهای حلب، حمص، دیر الزور، حماه و ادلب داشتند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه با بیان این مطلب تاکید کرد یک پایگاه آموزشی بزرگ تروریست ها نزدیک شهرک هبیط در حومه شهر ادلب بمباران شد.

وی تصریح کرد مرکز فرماندهی گروه تروریستی احرار الشام در حومه شهرک منج در استان حلب نیز هدف حمله هوایی ارتش روسیه قرار گرفت.

طبق این گزارش بمب افکن های ارتش روسیه همچنین مرکز استقرار تجهیزات جنگی تروریست های تکفیری داعش را در حومه شهرک مهین در استان حمص بمباران و شش خوددرو و ۳ کامیون نظامی را منهدم کردند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه