کد خبر : 524652

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ زمان : ۱۲:۰۰

راز مهم نتیجه نگرفتن های برانکو این است

به گزارش مجله اینترنتی تازه های جهان ، برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس فصل را خوب شروع نکرده است. او از ۳ بازی فقط یک امتیاز گرفته و قعرنشین جدول است ، درحالی که بهترین خط حمله لیگ را بعد از سپاهان در اختیار دارد. تیمی که البته با خوردن ۸ گل ، بدترین خط دفاعی […]

به گزارش مجله اینترنتی تازه های جهان ، برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس فصل را خوب شروع نکرده است. او از ۳ بازی فقط یک امتیاز گرفته و قعرنشین جدول است ، درحالی که بهترین خط حمله لیگ را بعد از سپاهان در اختیار دارد. تیمی که البته با خوردن ۸ گل ، بدترین خط دفاعی لیگ را هم دارد. حتی اگر برانکو گناه گل هایی که تیمش خورده را به گردن دروازه بانش بیاندازد اما شاید بتوان مشکل اصلی پرسپولیس را در جمله ای از برانکو دانست که متفاوت از همه تصویری است که در همه این سالها در ذهن همه هواداران فوتبال ایران از او به جا مانده است. سال قبل وقتی پرسپولیسی ها در روزهای سیاه شان دنبال برانکو رفتند ، یک باور بزرگ داشتند. اینکه او به شرایط بد دفاعی این تیم سامان می دهند.

تیمی که سال قبل و سال های قبلش هم خیلی ساده گل می خورد را برانکو می توانست سامان دهد. این باوری بود که از سال های سال قبل داشتند. برانکو اما پیش از فصل و در زمان بستن تیمش در دل همه مشکلاتی که بود ، جمله ای گفت که نشان از تغییر در دیدگاه هایش داشت. او در حالی که دفاع های شاخصی نمی خرید، گفت: «می خواهم هجومی ترین پرسپولیس تاریخ را بسازم. »

حرف هایی که باورش سخت بود اما برانکو با داشته هایش در این فصل، در فاز هجومی خوب عمل می کند و خوب گل می زند اما انسجام دفاعی تیمش تقریبا فاجعه است. شاید اگر برانکو همانی باشد که همیشه بوده، اگر تمام تیمش با هم دفاع کنند و با داشته هایش چشم به ضد حمله ها ببندد، حتی با همین پرسپولیس نتیجه می گیرد. اگرچه باز هم منتقدانی خواهد داشت اما اقلا دیگر متهم به فاجعه سازی نمی شود.

منبع : خبرآنلاین
ارسال دیدگاه