کد خبر : 2071

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۲ زمان : ۷:۰۰

دختر فراری همکار سارقان بود

این ماجرا درباره عاقبت سوارکردن دختر فراری است. یکی از ویژگیهای ایرانیان خونگرم و مهربان بودن است. به همین خاطر همیشه برای کمک به همنوعان حاضر هستیم. این کمک ممکن است مادی باشد و گاهی اوقات در حد یک نیش ترمز زدن و سوارکردن زنی که کنار خیابان ایستاده است و ظاهرا خود را کلافه […]

این ماجرا درباره عاقبت سوارکردن دختر فراری است.

یکی از ویژگیهای ایرانیان خونگرم و مهربان بودن است. به همین خاطر همیشه برای کمک به همنوعان حاضر هستیم. این کمک ممکن است مادی باشد و گاهی اوقات در حد یک نیش ترمز زدن و سوارکردن زنی که کنار خیابان ایستاده است و ظاهرا خود را کلافه و خسته از انتظارکشیدن نشان می‌دهد. اما باید مراقب باشیم که کسی از این خصیصه مثبت ما سوءاستفاده نکند.

جریان از این قرار است که دختر جوانی کنار خیابان می‌ایستاد و وقتی که سوار ماشین می‌شد دو مرد سارق که همدست او بودند ، اتومبیل را تعقیب و به زور پول و اشیای قیمتی راننده را می‌گرفتند.

چندی قبل مردی به کلانتری مراجعه و طی شکایتی اعلام کرد، روز گذشته زنی را سوار کرده و دقایقی بعد که پشت چراغ قرمز متوقف شده است، دو مرد به زور سوار اتومبیل شده و یکی از آنها ادعا کرده است که زن مسافر همسر اوست. سپس او را به داشتن سوءنیت نسبت به آن زن متهم کرده‌اند و گفته‌اند باید همراه آنها به کلانتری برود.

شاکی در اداه افزود: «وقتی که با این دو نفر جر و بحث می‌کردم، زن مسافر واسطه شد و در حالیکه سعی می‌کرد وانمود کند که از حضور در کلانتری وحشت دارد با خواهش و التماس از من خواست با پرداخت مقداری پول به شوهرش و مرد دیگر، خود را از شر آنها نجات دهم. وقتی آنها از من درخواست پول کردند، متوجه شدم که پول زیادی ندارم، بنابراین مدرک شناسایی‌ام را گرفتند و قرار شد روز بعد با پرداخت دویست هزار تومان، آن را تحویل بگیرم.»

در پی این شکایت، پرونده به اداره آگاهی ارجاع شد و مأموران در ساعت مقرر متهمان را به طور غیرمحسوس کنترل کردند و وقتی یکی از آنها قصد دریافت دویست هزار تومان از راننده را داشت، او را دستگیر کردند. به دنبال بازجویی از او و اعترافاتی که کرد، مأموران موفق شدند دختر فراری را که شیوا نام دارد در منزلی مسکونی در غرب تهران دستگیر کنند.

تحقیق از متهمان همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه