کد خبر : 528947

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ زمان : ۶:۰۳

حمله تند مجری پرسپولیسی سرشناس به استقلالی‌ها

محمود شهریاری درباره دربی ۸۱ و شرایط اخیر تیم پرسپولیس، همچنین راهکارهای پیشنهادی اش برای به گل رسیدن بازیکنان این تیم صحبت کرد. متن کامل این گفت و گو در ادامه می آید. *پیش بینی تان از دربی ۸۱ با توجه به شرایط خوب این روزهای پرسپولیس چیست؟ به اعتقاد من این دربی یک دربی […]

محمود شهریاری درباره دربی ۸۱ و شرایط اخیر تیم پرسپولیس، همچنین راهکارهای پیشنهادی اش برای به گل رسیدن بازیکنان این تیم صحبت کرد. متن کامل این گفت و گو در ادامه می آید.

محمود شهریاری حمله تند مجری پرسپولیسی سرشناس به استقلالی‌ها

*پیش بینی تان از دربی ۸۱ با توجه به شرایط خوب این روزهای پرسپولیس چیست؟

به اعتقاد من این دربی یک دربی ویژه خواهد شد. فکر می کنم پرسپولیس با اختلاف یک گل استقلال را از پیش رو بر می دارد.

*دوست دارید چه کسی در دربی برای پرسپولیس گل بزند؟

تفاوتی نمی کند چه کسی گل بزند. مهم به ثمررسیدن گل است تا از این طریق یاد نوروزی عزیز که حالا در جمع بازیکنان تیم حضور ندارد زنده شود.

*فکر می کنید چطور می توان به رحمتی گل زد؟

دوستی تعریف می کرد دفعه قبل طوری ضربه را از پشت میدان آزادی به دروازه رحمتی زدند که داور بعد از رد شدن توپ از خط گفت چون ضربه خارج از چارچوب مستطیل سبز زده شده گل قبول نیست…

*….پس توصیه می کنید که شوت از راه دور بزنند؟

صد در صد. بچه ها باید با این روحیه ای که دارند از هر نقطه ای توپ را روانه دروازه استقلال کنند تا به لطف خدا و رحمتی استقلال گلباران شود و از این طریق ناکامی های پرسپولیس جبران می شود و همه مردم با فوتبال آشتی می کنند مخصوصا طرفداران پرسپولیس.

*شما هم از خلوتی استادیوم ها ناراحتید؟

البته که ناراحتم. تماشاگر فوتبال در هر کشوری پشتوانه اصلی فوتبال آن کشور است. زمانی که تماشاگران از فوتبال قهر کنند و دلخور شوند جذابیت این رشته در حد صفر پایین می آید. پرسپولیس یک برند است. چرا؟ چون میلیون ها هوادار دارد. این برند زمانی می تواند پرافتخار باشد که طرفدارانش مثل قدیم از آن حمایت کنند.

*قدیم؟ منظورتان چه زمانی است؟

خب! از قدیم گفته اند پرسپولیس یک واقعیت ۲۵۰۰ ساله است و استقلال یک دروغ ۴۰ ساله. مطالب دیگری هم است که اینجا نمی توانم آنها را بیان کنم.

*پیشنهادی به رقیب پرسپولیس ندارید؟

استقلالی ها مراقب خودشان باشند. اصلا می توانند اعلام کنند که بازی نمی کنیم. چون تاب و توان رویارویی با هجوم سرخ را نداریم. میدانید که چشمان استقلالی ها به رنگ سرخ حساسیت دارد. به همین خاطر برای اینکه جمعه دچار حساسیت شدید نشوند بهتر است که اصلا در دربی حضور پیدا نکنند.

*برای بازیکنان تیم محبوب تان چه پیشنهادی دارید؟

برای بچه ها آرزوی موفقیت می کنم. انشاالله جمعه گل بکارند. به آنها می گویم که ما با آنها همراهیم و به قول برخی در این هم افزایی و همگام بودن همراهشان هستیم. در واقع ما به عنوان نیروی لجستیک پشت تان  هستیم. به استقلال امان ندهید. از لحظه اول تا دقیقه ۹۰ آنها را بدوانید و خودتان هم دست از تلاش نکشید. چون معمولا در بازی های بزرگ نتایج در آخرین دقایق تغییر می کند. اصلا بروید و خاطره شش تایی ها را زنده کنید.

*حرف پایانی؟

امیدوارم گل های دربی جمعه باعث شود که پرسپولیس از عزا دربیاید و لباس سوگ از تن همه بچه های تیم خارج شود. مطمئن باشند که زنده یاد فقید نوروزی عزیز به آنها نگاه می کند و بهترین گلی که می توان به روح او نثار کرد گل های دربی هستند.

ارسال دیدگاه