کد خبر : 532138

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ زمان : ۱۴:۱۴

جلالی: نتیجه بازی بسیار ظالمانه و بی‌رحمانه بود

مجید جلالی بعد از باخت تیمش مقابل نفت،‌ اظهار داشت: نمی‌دانم دیگر باید چطور بازی کنیم تا نتیجه بگیریم. امروز همه در ورزشگاه تختی شاهد بودند که چه بازی خوب و یکطرفه‌ای از سوی ما در مقابل نفتی‌ها انجام شد اما یک توپ و غفلت برخی بازیکنان باعث شد همه زحمات‌مان هدر برود. این اتفاق […]

مجید جلالی بعد از باخت تیمش مقابل نفت،‌ اظهار داشت: نمی‌دانم دیگر باید چطور بازی کنیم تا نتیجه بگیریم. امروز همه در ورزشگاه تختی شاهد بودند که چه بازی خوب و یکطرفه‌ای از سوی ما در مقابل نفتی‌ها انجام شد اما یک توپ و غفلت برخی بازیکنان باعث شد همه زحمات‌مان هدر برود. این اتفاق برای من کاملا عجیب است و مرا بسیار اذیت می‌کند.
سرمربی تیم سایپا در خصوص عملکرد داوری در این بازی گفت: بخشی‌زاده از داوران جوان فوتبال ما هست و فکر می‌کنم امروز هم عملکرد خوبی داشت به جز  یک صحنه که بازیکنان معتقد بودند باید بازیکن خاطی تیم نفت اخراج می‌شد اما در کل می‌خواهم بگویم که یک پیشنهاد به رسانه‌ها دارم و آن هم این است که بعد از بازی دیگر در خصوص عملکرد داوران از مربیان و بازیکنان سوالی نپرسند چرا که هجمه حواشی به قشر داوری در این چند مدت اخیر بالا رفته و آنها نیاز به تمرکز دارند.
منبع : خبرگزاری فارس
ارسال دیدگاه