کد خبر : 531214

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ زمان : ۱۲:۰۰

جدیدترین رده‌بندی فیفا اعلام شد

شاگردان کارلوس کی‌روش در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال دنیا با دو پله سقوط در رده چهل‌وپنجم دنیا قرار گرفتند، اما در آسیا همچنان اول هستند. سایت فدارسیون جهانی فوتبال (فیفا)، دیروز (پنجشنبه) آخرین رده‌بندی تیم‌های ملی جهان را در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که براساس آن تیم ملی ایران با دو پله سقوط به […]

شاگردان کارلوس کی‌روش در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال دنیا با دو پله سقوط در رده چهل‌وپنجم دنیا قرار گرفتند، اما در آسیا همچنان اول هستند.

سایت فدارسیون جهانی فوتبال (فیفا)، دیروز (پنجشنبه) آخرین رده‌بندی تیم‌های ملی جهان را در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که براساس آن تیم ملی ایران با دو پله سقوط به رده چهل‌وپنجم دنیا سقوط کرد، اما در میان تیم‌های آسیایی همچنان اول است.

تیم ملی ایران با ۶۵۳ امتیاز در قاره کهن اول است و در میان تیم‌هایی آسیایی بالاتر از کره جنوبی ۶۱۷ امتیازی و ژاپن ۶۰۷ امتیازی قرار دارد. استرالیا هم با ۵۸۸ امتیاز و امارات با ۵۴۳ امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم آسیا جای دارند.

در رده‌بندی کلی فیفا هم تیم‌های ملی بلژیک با ۱۴۹۴ امتیاز، آرژانتین با یک پله صعود و ۱۴۵۵ امتیاز و اسپانیا نیز با صعودی سه پله‌ای و ۱۳۷۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم هستند. تیم ملی آلمان با دو پله سقوط و ۱۳۴۷ امتیاز و شیلی بدون تغییر جایگاه و ۱۲۷۳ امتیاز تیم‌های چهارم و پنجم جهان هستند.

ارسال دیدگاه