کد خبر : 527210

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ زمان : ۸:۰۰

برنامه‌ریزی بازدید روزانه بیست هزار نفر از غار علیصدر همدان

سید احمد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام آمادگی سرمایه گذاران در منطقه نمونه بین المللی غارعلیصدر، گفت: افرادی برای سرمایه گذاری در منطقه غار علیصدر اعلام آمادگی کرده اند. وی با بیان اینکه هدف سرمایه گذاران ایجاد امکانات خدماتی و زیربنایی و ایجاد بناهای گردشی، اقامتی، تجاری و تفریحی است، […]

سید احمد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام آمادگی سرمایه گذاران در منطقه نمونه بین المللی غارعلیصدر، گفت: افرادی برای سرمایه گذاری در منطقه غار علیصدر اعلام آمادگی کرده اند.

غار علیصدر برنامه‌ریزی بازدید روزانه بیست هزار نفر از غار علیصدر همدان

وی با بیان اینکه هدف سرمایه گذاران ایجاد امکانات خدماتی و زیربنایی و ایجاد بناهای گردشی، اقامتی، تجاری و تفریحی است، افزود: شرکت علیصدر در حال مذاکره با سرمایه گذاران است و این فرایند مراحل نهایی خود را طی می کند که امیدواریم تا پایان سال جاری نتیجه گیری خوبی از مذاکرات داشته باشیم.

حسینی عنوان کرد: در صورت قطعی شدن و انعقاد قرار داد با هر کدام از سرمایه گذاران، شاهد توسعه کیفی و کمی در منطقه نمونه بین المللی گردشگری غار علیصدر خواهیم بود.

وی افزود: توسعه در منطقه غار علیصدر بر اساس طرح جامع مصوب گردشگری منطقه یاد شده و توسط سازمان میراث فرهنگی خواهد بود.

قائم مقام شرکت علیصدر گفت: با توجه به افق های پیش بینی شده برای منطقه گردشگری علیصدر بازدید روزانه ۲۰ هزار نفر از غار علیصدر برنامه ریزی شده است.

حسینی با بیان اینکه علاوه بر سرمایه گذاری هایی که در خارج از غار علیصدر صورت گرفته، سرمایه گذاری هایی نیز در درون غار محقق شد، گفت: دو مسیر برای بازدید گردشگران در غارعلیصدر وجود دارد که مسیر ویژه از سال گذشته آماده سازی شده است.

قائم مقام شرکت علیصدر اظهار داشت: مسیر ویژه غارعلیصدر مورد استقبال گردشگران بوده است.

حسینی عنوان کرد: مسیر قبل سه کیلومتر بود و مسافتی که اکنون به این مسیر افزوده شده ۱۵۰۰ متر است که گردشگران از این مسیر به عنوان مسیر ویژه بازدید می کنند.

منبع : بی‌باک نیوز
ارسال دیدگاه