کد خبر : 532009

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۵ زمان : ۱۶:۰۰

باشگاه ملوان به داوری دیدار با صبا اعتراض می‌کند

دیدار تیم های ملوان و صبا از هفته چهاردهم لیگ برتر در شرایطی با پیروزی یک بر صفر صبایی ها خاتمه یافت که ملوانی ها به داوری در این مسابقه اعتراض داشتند. از همین رو قرار است بنا به مستندات باشگاه ملوان به اشتباهات داوری صورت گرفته در این مسابقه و بازیهای گذشته این تیم، […]

دیدار تیم های ملوان و صبا از هفته چهاردهم لیگ برتر در شرایطی با پیروزی یک بر صفر صبایی ها خاتمه یافت که ملوانی ها به داوری در این مسابقه اعتراض داشتند.

از همین رو قرار است بنا به مستندات باشگاه ملوان به اشتباهات داوری صورت گرفته در این مسابقه و بازیهای گذشته این تیم، ملوانی ها نامه ای به فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

حمید استیلی در این باره به خبرنگار مهر گفت: ملوان یک تیم مردمی است و هواداران زیادی دارد. شاید برای یک تیم که هوادار زیادی ندارد اشتباهات داوری چندان به چشم نیاید اما این اشتباهات موجب ناراحتی هوادارانمان شده است.

وی افزود: در بازی مقابل صبا، بازیکن حریف در محوطه جریمه روی بازیکن ما مرتکب خطا پنالتی شد اما داور به جای اینکه بازیکن حریف را اخراج کند خطا را به سود صبایی ها اعلام کرد و بازیکن ما را اخراج کرد!

سرمربی تیم فوتبال ملوان خاطرنشان کرد: در بازی با سایپا یک پنالتی ما گرفته نشد و در بازی با تراکتور هم چندین بار داور علیه ما سوت زد. من مربی ای نیستم که بخواهم نتیجه هایم را این گونه توجیه کنم و همه چیز را مثبت می بینم اما داوری امسال به تیمم ضربه زده است.

استیلی تصریح کرد: از همین رو قرار است باشگاه ملوان طی مستنداتی که دارد و فیلم بازیهای اخیر نامه به فدراسیون ارسال کند.

منبع : خبرگزاری مهر
ارسال دیدگاه