کد خبر : 525180

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ زمان : ۸:۲۲

این لبنیات را نخورید

محمدحسین عزیزی، متخصص تغذیه اظهار داشت: پزشکان تغذیه خوردن و مصرف لبنیات از جمله شیر و ماست و پنیر را توصیه کرده‌اند، آنها اعتقاد دارند چربی شیر را نباید استفاده کرد، زیرا چربی شیر را تبدیل به خامه می‌کند که این برای بدن انسان ضرر دارد، همچنین مصرف کشک و دوغ خوب است. وی ادامه […]

محمدحسین عزیزی، متخصص تغذیه اظهار داشت: پزشکان تغذیه خوردن و مصرف لبنیات از جمله شیر و ماست و پنیر را توصیه کرده‌اند، آنها اعتقاد دارند چربی شیر را نباید استفاده کرد، زیرا چربی شیر را تبدیل به خامه می‌کند که این برای بدن انسان ضرر دارد، همچنین مصرف کشک و دوغ خوب است.

وی ادامه داد: لبنیات همچون شیر حاوی ویتامین و کلسیم است و برای پوکی استخوان خوب است.این تنها شامل شیر و لبنیات پاستوریزه می‌شود و شیر طبیعی و پنیر طبیعی که مستقیماً از حیوان گرفته می‌شود بهداشتی نیست و استفاده از آن موجب بیماری تب مالت در افراد مصرف کننده می‌شود و درمان این بیماری ممکن است سال‌ها به طول بینجامد، در کل همه پزشکان سفارش کرده‌اند شیرخام و محصولات غیرصنعتی قابل اطمینان نیست.
این متخصص تغذیه گفت: لبنیاتی که در کارخانه پاستوریزه می شود، مشکلی ایجاد نمی‌کند، چربی آن گرفته می‌شود و به هیچ عنوان مشکلی بوجود نمی‌آید.
منبع : سایت خبری تحلیلی 9 صبح
ارسال دیدگاه