کد خبر : 5799

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ زمان : ۷:۰۰

انواع مختلف سردرد

هرکسی گاهی اوقات دچار سردرد می‌شود. اگر حملات سردرد به صورت گاه و بی‌گاه اتفاق بیفتند، جای نگرانی نیست و معمولاً با مصرف مسکن‌های ساده برطرف می شوند. ولی زمانی که سردردها به وفور رخ می‌دهند، زمان انجام یک معاینه کامل پزشکی فرا می‌رسد. اگر مشکل میگرن در میان باشد، می‌توان آن را با مصرف […]

هرکسی گاهی اوقات دچار سردرد می‌شود. اگر حملات سردرد به صورت گاه و بی‌گاه اتفاق بیفتند، جای نگرانی نیست و معمولاً با مصرف مسکن‌های ساده برطرف می شوند. ولی زمانی که سردردها به وفور رخ می‌دهند، زمان انجام یک معاینه کامل پزشکی فرا می‌رسد. اگر مشکل میگرن در میان باشد، می‌توان آن را با مصرف برخی از داروها تحت کنترل گرفت.

البته داروها از سوی نسخه پزشک معالج باید صورت بگیرد. ولی اگر احتمالاً مشکل دیگری در بین باشد، لازم است که به کلینیک‌ها و بیمارستانهای تخصصی مراجعه کنید تا مشکل شما ریشه یابی شود. به این ترتیب به تمام سؤالات شما در آن زمینه پاسخ داده می‌شود. مثل چگونگی آغاز سردردها، مدت دوام‌شان، و راه حل رفع مشکل. در آنجا لازم است که فشار خون، قدرت بینایی و عملکرد اعصاب تحت معاینه کامل و دقیق قرار گیرند. اگر خطری در بین باشد، آزمایشهای خون، عکسبرداری و اسکن نیز ضروری محسوب می‌شوند. در میان انواع سردردها می‌توان به سردردهای خوشه ای، سردردهای جنسی، و سردردهای تنشی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه