کد خبر : 532243

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ زمان : ۲۰:۰۰

انفجار در حسینیه کوی طالقانی دزفول

عبدالحسین معظم فر با بیان اینکه انفجار و آتش‌سوزی ناشی از نشت گاز در یک حسینیه در دزفول موجب مصدوم شدن یک نفر شد، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۲ و ۳۷ دقیقه بامداد امروز شنبه در حسینیه شهدای کوی طالقانی دزفول رخ داد که در پی آن یک گروه از آتش‌نشانان شهرستان بلافاصله […]

عبدالحسین معظم فر با بیان اینکه انفجار و آتش‌سوزی ناشی از نشت گاز در یک حسینیه در دزفول موجب مصدوم شدن یک نفر شد، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۲ و ۳۷ دقیقه بامداد امروز شنبه در حسینیه شهدای کوی طالقانی دزفول رخ داد که در پی آن یک گروه از آتش‌نشانان شهرستان بلافاصله به محل حادثه اعزام و آتش را مهار کردند.

وی افزود: در این آتش‌سوزی که به دلیل نشت گاز مایع از سیلندر گاز رخ داد، نگهبان حسینیه که مردی ۴۵ ساله است از ناحیه سر، صورت و پا دچار سوختگی شدید شد.

مدیر سازمان آتش‌نشانی دزفول عنوان کرد: فرد مصدوم بلافاصله توسط مأموران اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل و پس از مداوای سطحی برای ادامه درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز اعزام شد.

معظم فر یادآور شد: این حادثه موجب سوختن بخشی از حسینیه شهدای کوی طالقانی دزفول شد و خسارات مالی زیادی را نیز برای این مکان مذهبی به وجود آورد.

منبع : خبرگزاری مهر
ارسال دیدگاه