کد خبر : 492102

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ زمان : ۱۱:۰۰

استقلال اگر باشگاه بود، کرار را نمی‌گرفت

به گزارش مجله اینترنتی تازه‌های جهان؛ به نقل از روزنامه نود؛ در مورد خریدهای دیگر پرویز مظلومی حرفی نداریم، آن خریدها فنی است و برای قضاوت کردن در مورد آنها باید صبر کرد تا لیگ شروع شود، اما واقعیت این است که در یک مورد باید ادعا کنیم که خرید و اصرار مظلومی اشتباه بزرگی بود. […]

به گزارش مجله اینترنتی تازه‌های جهان؛ به نقل از روزنامه نود؛ در مورد خریدهای دیگر پرویز مظلومی حرفی نداریم، آن خریدها فنی است و برای قضاوت کردن در مورد آنها باید صبر کرد تا لیگ شروع شود، اما واقعیت این است که در یک مورد باید ادعا کنیم که خرید و اصرار مظلومی اشتباه بزرگی بود.

کرار بازیکن خوبی از نظر فنی است، او اگر می‌توانست خودش را کنترل کند، شاید اصلا در ایران نبود اما حالا نه تنها هست بلکه با حکم کمیته انضباطی باید در استقلال هم بماند چون جای دیگری در ایران نمی‌تواند برود. او مطمئنا مظلومی را آزار می‌دهد، همانطور که قلعه نوعی را آزار داد، همانطور که تراکتور سازی را آزار داد.

استقلال اگر یک باشگاه قوی با تشکیلات درست و کمیته فنی مقتدر و سرزنده و اصولگرا بود، امروز تا صد سال دیگر هم کرار را جذب نمی‌کرد حتی اگر سرمربی اش هر دو پا را در یک کفش می‌کرد و می‌گفت همین یک بازیکن را می‌خواهم.

استقلال باشگاه نیست، بزرگ نیست، سلیقه‌ای اداره می‌شود که اگر چنین نبود، امکان نداشت که کرار را امروز جذب کند. او امتیازده ترین بازیکن تاریخ باشگاه استقلال است اما هیچکس کارنامه وی را جلوی خودش نمی‌گذارد تا ببیند او چه ضرباتی به استقلال زده است.

کرار خوب دریبل می‌زند، اما به ازای هر دریبل منجر به گلش حداقل یک بازی بیرون می‌نشیند وهر چه رشته کرده را پنبه می‌کند، چه آن روز که از انزلی برای همین مربی کار را رها کرد و رفت و استقلال ۴ بر دو باخت، تا دعوا با جباری و اخراج و از دست رفتن قهرمانی و تمام و البته داربی پارسال و چهاربازی محرومیت و قهرهایش در آستانه دو بازی و … .

استقلال بیشترین لطمه را از این بازیکن خورده است اما باز هم با او قرارداد می‌بندد و ما نمی‌دانیم چرا باید چنین باشد.

آنجا در استقلال واقعا هیچکس نیست که گاهی به سرمربیان استقلال کمک کند؟ آیا واقعا هیچکس نیست که آمار امتیازهای از دست رفته در استقلال توسط کرار را به مربی دیکته کند و محکم بگوید: نه!

چرا باید چنین باشد؟ چرا باید چنین رفتاری وجود داشته باشد؟

این حرف که کرار برای من جور دیگر بازی می‌کند مثل گلوله برف است، سلیقه است، صحیح نیست. او باید برای باشگاه خوب بازی کند نه برای فلان مربی!

تفاوت استقلال و پرسپولیس و دیگر تیم‌های ایرانی با تیم‌های اروپایی دقیقا همین است. آنها تیم آنالیزور و کمیته فنی قدرتمندی دارند که نه به استیل بازیکن به هنگام دریبل زدن که به آمار او نگاه می‌کنند.

آمار حرف اول و آخر را می‌زند، آمار کرار فاجعه است او بارها استقلال و تراکتورسازی را با بدبختی مواجه کرده و البته او هنوز مثل مارادونا دریبل می‌زند اما مربیان نباید مثل هواداران بازیکنان را از روی استیل دریبل زدن انتخاب کنند، آنها باید آمار را ببینند و نظم را .

مظلومی در این یک مورد در حال خطا کردن است و البته که بارها تا آخر فصل همین جمله را با خود خواهد گفت ، می‌گویید نه؟ صبر کنید و ببینید.

ارسال دیدگاه