کد خبر : 314725

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ زمان : ۱۹:۳۸

آیا همسرتان احساساتش را بر زبان می‌آورد؟

آیا همسرتان احساساتش را بر زبان آورد؟ بر قراری یک ارتباط خوب رمز موفقیت در ایجاد یک پیوند زیبا و دائمی است، اما در عین حال در این پیوندها، چیزی بیشتر از یک گفتگوی معمولی و شاید عمیق اهمیت دارد، نظیر صحبت کردن راجع به مسائل مختلف روزمره! آیا تصور می‌کنید همسر شما نیز از […]

آیا همسرتان احساساتش را بر زبان آورد؟

بر قراری یک ارتباط خوب رمز موفقیت در ایجاد یک پیوند زیبا و دائمی است، اما در عین حال در این پیوندها، چیزی بیشتر از یک گفتگوی معمولی و شاید عمیق اهمیت دارد، نظیر صحبت کردن راجع به مسائل مختلف روزمره!
آیا تصور می‌کنید همسر شما نیز از آن دسته آدم‌هایی است که می‌توانید در مسائل بسیار مهم با او شریک شده و به آسانی با او وارد بحث شویم یا اینکه جزو آن دسته از کسانی است که تمام احساس خود را در درونش نگه داشته و کمتر بروز می‌دهد؟ آزمون زیر را با ما انجام دهید تا دریابید عکس‌العمل‌های او در مواقع ضروری چیست؟!

سؤالات
۱- هر دو امتحانات آخر ترم را می‌گذرانید.
زمانی که او سر کار است، شما در یک بخش مهم از درس خود دچار مشکل می‌شوید و او قول می‌دهد کمک‌تان کند. ساعت از ۹ شب گذشته و شما مشکل خود را رفع کرده‌اید، اما او هنوز نیامده است. وقتی به منزل برمی‌گردد،:
الف) تصور می‌کند الان سرش را می‌برید و سعی می‌کند قبل از آنکه طوفانی به پا شود از شما تقاضای عفو کند و به شما بقبولاند که نمی‌تواند بدون شما زندگی کند.
ب) فوراً به طرف آشپزخانه رفته، همراه با عذرخواهی، دو فنجان قهوه درست کرده و توضیح می‌دهد به علت مشغله
زیاد، قولی را که به شما داده بود، فراموش کرده است.
ج) با یک جعبه شکلاتی که شما خیلی دوست دارید، وارد خانه شده، آن را باز کرده و با کتاب و دفتر در کنار شما نشسته و برای کمک اعلام آمادگی می‌کند.

۲- امشب قرار است با دوستانتان به یک میهمانی دانشجویی بروید که در خود دانشگاه برپا می‌شود، اما همسرتان آن را رد کرده است. با این حال اکنون به شدت دلش میخواهد همراهتان باشد. از او دعوت می‌کنید با شما همراه شود:
الف) برای تشکر لحظه ای از شما جدا نمی‌شود، اما شما فقط ساعتی از وقت خود را به او اختصاص می‌دهید.
ب) سعی می‌کند با خریدن انواع چیزهایی که دارید و خوراندن آنها به شما، حتی به زور، محبتتان را جبران کند!
ج) کمی دورتر از شما نشسته و با چشمانش از شما تشکر می‌کند. در عین حال به شما این فرصت را می‌دهد تا با دوستان خود به راحتی گپ بزنید

۳- زمانی که برای نخستین بار، همسرتان را برای شام به منزل اقوام نزدیک می‌برید،:
الف) یکی از بهترین پیراهن و کت و شلوارهای خود را پوشیده و آماده رفتن با شما می‌شود.
ب) سعی می‌کند همانی باشد که همیشه هست، آراسته و مرتب ولی ساده، حتی در کارها نیز به شمار کمک می‌کند.
چ) سر میز شام، درست کنار شما نشسته، اما بیشتر با خواهر کوچکتان در مراجع به بسکتبال (رشته مورد علاقه هر دو) صحبت می‌کند.

۴-همسر شما مجبور می‌شود بسیار غیرمنتظره به پزشک مراجعه کند، بنابراین نمی‌تواند خود را در آزمونی که شما هم در آن شرکت دارید، برساند، اما یک یادداشت برای شما روی میز صبحانه می‌گذارد:
الف) «در تمام لحظات به یاد تو هستم و به محض اینکه بتوانم خود را به تو برسانم.»
ب) «مطمئم که تو. موفق خواهی شد. وقتی رسیدی خانه، با من تماس بگیر.»
چ) هیچ چیزی در یادداشت نوشته نشده اما شکلات محبوب شما روی میز است با این یادداشت کوتاه: «به امید موفقیت کرد!»

۵- در نخستین سالگرد ازدواج،:
الف) قطعه شعری را که برایتان سروده با کمک یکی دو نفر از دوستانش برای شما اجرا کرده و با اهدای دسته گلی تمام هفته را برای شما لذت‌بخش می‌کند.
ب) یک نامه دو صفحه‌ای برای تو نوشته و همراه یک شاخه گل که به شما اعطا می‌کند، می‌گوید تا چه حد این یکسال خوشبخت بوده است.
چ) شام شب را به عهده می‌گیرد. نخستین بار است که این کار را می‌کند و به زحمت! می‌خواهد نشان دهد که می‌داند شما چه زحمتی می‌کشید کادوی کوچک، کنار بشقاب شما، جلب توجه می‌کند!

 

امتیازات

سؤال ۱- الف: ۵ ب: ۳ ج: ۱۰
۲-الف: ۳ ب: ۵ چ: ۱۰
۳-الف: ۳ ب: ۵ ج : ۱۰
۴-الف: ۳ ب: ۵ ج: ۱۰
۵-الف: ۵ ب: ۳ ج: ۱۰

.

تفسیر امتیازات

بین ۳۵ تا ۵۰ امتیاز

همسر شما اصلاً قادر به بروز احساسات خویش نیست و یا شاید بهتر است بگوییم اصلاً این روش را دوست ندارد او ترجیح می‌دهد تنها با حرکات و به ویژه نگاه های خویش حرف زده و تشکر کند. ممکن است بعضی اوقات، این حالت شما را عصبی کند اما در خیلی از موارد از نیرنگ روش‌های دیگر در این روش خبری نیست! شاید او هم به اندازه دیگرانی که در حرف آماده تقدیم جان خود هستند و همسرش عشق بورزد اما خصلت تقویت نشده بروز دهد.
به هر حال، اگر می‌توانید او را با کمی حرف زدن که برخی اوقات محبتش را در کلام بیان کند تا شیرینی لحظات بیشتر شود!

بین ۲۰ تا ۳۵ امتیاز
صرف‌نظر از اینکه حرف‌هایش تا چه حد درست باشد و تا چه حد قلباً به آنچه می‌گوید اعتقاد داشته باشد، آدمی است که می‌داند چگونه هم از زبانش استفاده کند و هم به قول بعضی‌ها، خیلی خود را کوچک‌تر کند! همسر شما مردی است که به بهترین نحو، به سیاست‌های زندگی زناشویی واقف بوده و به خوبی از آنها استفاده می‌کند. هرچند برخی اوقات، حالت‌های او شما را دچار گیجی با نیت خاص می‌کند، اما به هر حال در بیشتر مواقع برد با اوست و شما ناظر گفته خود!

کمتر از ۲۰ امتیاز
شما دارای همسری هستید که همیشه در دستان شماست. او می‌داند کیست و چه وقت باید احساسات خود را آشکار سازد. شما نیازی ندارید که برای حدسیات خود، منتظر نگاه کردن مجدد به صورت او شوید، در همان نخستین، او همه چیز را به شما می‌گوید، با همین صحبت کردن ها، شما در بیشتر مواقع خام او می‌شوید! او به کار خود وارد است. برنده واقعی اوست. هر چند ممکن است در بیشتر مواقع درست بگوید، اما فراموش نکنید یک زبانه چرب و نرم در خیلی از مواقع خطر را از انسان دور نمی‌کند! مراقب زبان او باشید!

ترجمه: سهیلا زمانی

ارسال دیدگاه