کد خبر : 532523

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۲ زمان : ۱۲:۰۰

چرا صدا وسیما به فردوسی پور مجوز پخش مصاحبه دکتر ظریف را نداد؟

مصاحبه عادل فردوسی پور و محمدجواد ظریف برخلاف انتظارها مجوز پخش از شبکه ۳ را نگرفت . در حالی که عکس های مصاحبه وزیر امورخارجه ایران و مجری برنامه نود روز پنج شنبه از طریق رسانه ها منتشر شد اما مدیریت شبکه ۳ به برنامه نود اجازه پخش کردن مصاحبه را برای ویژه برنامه شب […]

مصاحبه عادل فردوسی پور و محمدجواد ظریف برخلاف انتظارها مجوز پخش از شبکه ۳ را نگرفت . در حالی که عکس های مصاحبه وزیر امورخارجه ایران و مجری برنامه نود روز پنج شنبه از طریق رسانه ها منتشر شد اما مدیریت شبکه ۳ به برنامه نود اجازه پخش کردن مصاحبه را برای ویژه برنامه شب یلدا نداد.

عادل فردوسی پور در جریان برنامه نود خبر داد که مجوز پخش این مصاحبه صادر نشده است. اولین شایعات پس از حرف های فردوسی پور حکایت از سیاسی بودن این تصمیم دارد. شایعاتی که مدعی هستند دلیل اصلی این تصمیم عدم حمایت از دولت بوده است. رسانه های نزدیک به اصلاحات منبع اصلی خبر بوده اند. 

عکس لو رفته از مصاحبه فردوسی پور – ظریف برای برنامه ۹۰ که پخش نشد

536243 270 چرا صدا وسیما به فردوسی پور مجوز پخش مصاحبه دکتر ظریف را نداد؟

 

کانال خبری اصلاحات نیوز در این مورد نوشت:« امشب گفتگوی فردوسی پور درحالی به بهانه “انتخاباتی بودن این حرکت به نفع حامیان دولت” پخش نمیشود که در ساعاتی پیش غلامعلی حداد عادل “مهمان برنامه ویژه شب یلدا در همین شبکه سه سیما بود!!»

اما شایعه دیگر از راهروهای صدا وسیما به بیرون درز کرده است. گفته می شود مسوولان صدا وسیما اجازه این مصاحبه را به دلیل بی ربط بودن محتوای برنامه با مصاحبه مذکورعنوان کرده اند. عادل فردوسی پور در جریان برنامه اعلام کرد که مصاحبه ورزشی دکتر ظریف با برنامه نود مجوز پخش شبکه سوم را به دست نیاورده است. حرفی که تا حدی شایعه منتشر شده را تایید می کند. این در شرایطی است که کل مصاحبه دکترظریف و نود حول مسائل ورزشی و فوتبالی بوده است

اما سومین احتمال عدم هماهنگی برای پخش مصاحبه عنوان شده است. مصاحبه ای که به صورت کاملا چراغ خاموش انجام شده بود و تقریبا هیچ کس از انجامش خبر نداشت. شنیده می شود بی خبری مسوولان صدا و سیما از چنین مصاحبه ای به جلوگیری از پخش آن منجر شده . هرچند که سومین شایعه هم تا حدودی سیاسی بودن این تصمیم را تایید می کند.

عادل فردوسی پور پیش از این مصاحبه ای با سید حسن خمینی انجام داده بود . مصاحبه ای که بدون مشکل روی آنتن برنامه نود رفت. مصاحبه ای که می توانست هم برچسب جناحی داشته باشد و هم بی ربط با فوتبال تلقی شود اما مسوولان صداو سیما در آن روز مشکلی با آن مصاحبه نداشتند. اما مصاحبه دکتر ظریف وزیرامورخارجه ایران با فردوسی پور برچسب هایی از جنس سیاست ، ناهماهنگی و بی ارتباطی با ورزش گرفت تا روی آنتن نرود.

ارسال دیدگاه