کد خبر : 532753

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ زمان : ۱۲:۰۰

نوازی: با وجود طالب‌لو مشکلی درون دروازه نداریم

مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که تیمش با وجود وحید طالب‌لو مشکلی در خط دروازه نخواهد داشت. محمد نوازی در خصوص مصدومیت سیدمهدی رحمتی و دوری یک ماهه او از میادین فوتبال گفت: مهدی واقعاً یک بازیکن تأثیرگذار برای استقلال است و امیدوارم خیلی زود به شرایط بازی برسد. در حال حاضر برای بازی […]

مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که تیمش با وجود وحید طالب‌لو مشکلی در خط دروازه نخواهد داشت.

محمد نوازی در خصوص مصدومیت سیدمهدی رحمتی و دوری یک ماهه او از میادین فوتبال گفت: مهدی واقعاً یک بازیکن تأثیرگذار برای استقلال است و امیدوارم خیلی زود به شرایط بازی برسد. در حال حاضر برای بازی با سیاه‌جامگان و ملوان رحمتی را در اختیار نداریم، اما با وجود وحید طالب‌لو مشکلی در خط دروازه نخواهیم داشت. وحید و مهدی جزو بهترین گلرهای ایران هستند و طالب‌لو هم همیشه برای استقلال عملکرد خوبی داشته است.

نوازی در ادامه راجع به بازی استقلال برابر سیاه‌جامگان تأکید کرد: بازی سختی در پیش داریم و شنیده‌ام که آنها چند بازیکن جدید هم جذب کرده‌اند. بازیکنان سیاه‌جامگان انگیزه زیادی برای امتیاز گرفتن از استقلال دارند، ولی ما در خانه بازی می‌کنیم و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم. از هواداران می‌خواهم که با استقلال آشتی کنند و بیشتر به ورزشگاه بیایند. از بازیکنان استقلال نیز درخواست می‌کنم که بابت بردهای اخیر مغرور نباشند، چون شرایط هر بازی متفاوت است.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به حرف‌های مظلومی بعد از بازی با تراکتورسازی که گفته بود خواهان جذب بختیار رحمانی است، گفت: رحمانی بازیکن خوبی است و امیدوارم کارش درست شود و او را در تیم خودمان ببینیم.

ارسال دیدگاه