کد خبر : 532630

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۳ زمان : ۱۲:۰۰

طوفان فان‌خال در نشست خبری

لوئیس فان‌خال سرمربی منچستر یونایتد که در ۳ بازی آخر تیمش متحمل شکست شده است و از جانب زسانه‌های انگلیسی تحت فشار شدید قرار دارد و از ژوزه مورینیو به عنوان جانشین جدید برای او نام برده می‌شود، دیروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استوک‌سیتی مقابل دیدگان خبرنگاران طوفان به پا کرد. سرمربی […]

لوئیس فان‌خال سرمربی منچستر یونایتد که در ۳ بازی آخر تیمش متحمل شکست شده است و از جانب زسانه‌های انگلیسی تحت فشار شدید قرار دارد و از ژوزه مورینیو به عنوان جانشین جدید برای او نام برده می‌شود، دیروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استوک‌سیتی مقابل دیدگان خبرنگاران طوفان به پا کرد.

سرمربی منچستر یونایتد که عصبانیت و تحت فشار بودن در چهره او کاملاً موج می‌زد پس از حضور در نشست گفت: کسی نمی‌خواهد از من عذرخواهی کند؟ بر اساس اخباری که خواندم الان اخراج شدم و جایگزینم هم به باشگاه آمد.

13941002000866 PhotoL طوفان فان‌خال در نشست خبری

وی افزود: وقتی چنین چیزهایی نوشته می‌شوند همسر، فرزندانم، نوه هایم، دوستانم و طرفداران منچستر یونایتد چه احساسی پیدا می کنند؟ آرسن ونگر هم در این باره صحبت کرده است. من واقعا الان می خواهم با رسانه ها حرف بزنم؟ من فقط به خاطر قوانین لیگ برتر اینجا هستم.

سرمربی شیاطین افزود: در حال حاضر فقط به بازی با استوک‌سیتی فکر می‌کنم، من کریسمس را به شما تبریک می‌گویم و قطعا شما را سال آینده خواهم دید. خداحافظ

ارسال دیدگاه