کد خبر : 532749

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ زمان : ۱۰:۰۰

زیدان در «آس» هم گوی سبقت را از مورینیو ربود

آقای خاص در نظرسنجی نشریه اسپانیایی «آس» هم مغلوب سرمربی کنونی رئال‌مادرید کاستیا شد. فشاری که از جانب رسانه‌های اسپانیایی روی رافائل بنیتس به خاطر فراز و نشیب‌های فصل جاری رئال‌مادرید وجود دارد، آینده این مربی اسپانیایی را در سانتیاگوبرنابئو در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. رسانه‌های اسپانیایی در حالی در خصوص سرمربی بعدی […]

آقای خاص در نظرسنجی نشریه اسپانیایی «آس» هم مغلوب سرمربی کنونی رئال‌مادرید کاستیا شد.

فشاری که از جانب رسانه‌های اسپانیایی روی رافائل بنیتس به خاطر فراز و نشیب‌های فصل جاری رئال‌مادرید وجود دارد، آینده این مربی اسپانیایی را در سانتیاگوبرنابئو در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. رسانه‌های اسپانیایی در حالی در خصوص سرمربی بعدی کهکشانی‌ها گمانه‌زنی می‌کنند که به نظر می‌رسد در صورت اخراج بنیتس شانس گزینه‌هایی همچون زین‌الدین زیدان و ژوزه مورینیو برای احراز این پست  بیشتر از بقیه باشد.

سایت نشریه «آس» اسپانیا نیز همانند نشریه «مارکا» نظرسنجی از کاربران و خوانندگان خود انجام داده و از  آنها پرسید «به نظر شما چه کسی باید هدایت رئال‌مادرید را بر عهده بگیرد؟» از ۲۲ هزار نفر شرکت‌کننده در این نظرسنجی، ۵۲ درصد (۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر) خواهان استخدام زین‌الدین زیدان فرانسوی هستند.

۳۳ درصد کاربران همانند فلورنتینو پرس بدشان نمی‌آید ژوزه مورینیو که این تیم را در سال ۲۰۱۲ به قهرمانی لالیگا رساند، به سانتیاگوبرنابئو بازگردد. رافائل بنیتس هم تنها با کسب ۱۴ درصد آرا ظاهراً محبوبیت چندانی در میان هواداران رئال‌مادرید ندارد.

نشریه «مارکا» اسپانیا پیش از این نظرسنجی مشابهی را از خوانندگانش انجام داده که زین‌الدین زیدان در آنجا نیز با ۵۳ درصد موفق به شکست آقای خاصی شد که تنها ۳۱ درصد آرا به خود اختصاص داد.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال دیدگاه