کد خبر : 532699

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۵ زمان : ۸:۱۸

با این سبزی دندانتان را سفید کنید

راه های ساده ای برای سفید کردن دندان وجود دارد. چه کار ساده تر از خوردن میوه و سبزیجات خوش طعم؟ بله، خوراکی ها زیر را میل و دندان های خود را سفید کنید.مرتضی صفوی متخصص تغذیه با بیان این که گشنیز و تخم آن از نظر طب قدیم ایران سرد و خشک است، گفت: […]

دندان1 با این سبزی دندانتان را سفید کنید

راه های ساده ای برای سفید کردن دندان وجود دارد. چه کار ساده تر از خوردن میوه و سبزیجات خوش طعم؟ بله، خوراکی ها زیر را میل و دندان های خود را سفید کنید.مرتضی صفوی متخصص تغذیه با بیان این که گشنیز و تخم آن از نظر طب قدیم ایران سرد و خشک است، گفت: مصرف گشنیز معده را تقویت و خوردن آن با غذا به هضم غذا کمک می‌کند، تخم گشنیز شیر را در مادران شیرده زیاد می‌کند و برای تسکین درد دندان جویدن تخم گشنیز مفید است.

این متخصص تغذیه اضافه کرد: گشنیز خواب آور، مسکن و آرام کننده، تسکین کننده استفراغ و برطرف کننده عطش است، مصرف آن به بدن نیرو می‌بخشد، نیرودهنده قلب و قاعده آور است و برای برطرف کردن افسردگی می‌تواند مفید باشد. مصرف بسیار زیاد گشنیز باعث بی حسی می‌شود.

صفوی افزود: برای نرم کردن سینه می‌توان از جوشانده تخم گشنیز استفاده کرد. خوردن گشنیز برای دهان و دندان بسیار مفید است، لثه را سالم نگه می‌دارد واز خرابی دندان‌ها جلوگیری و درد دندان را بر طرف می‌کند.

منبع : جام نیوز
ارسال دیدگاه