کد خبر : 532665

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۴ زمان : ۸:۱۴

ادینهو در آستانه پیوستن به تراکتورسازی

حمزه یونس در ابتدای لیگ پانزدهم به جای ادینهو جذب تیم تراکتورسازی شد. این مهاجم گران قیمت در رقابت های این فصل نتوانست انتظارات را برآورده سازد و ۴ گل در لیگ برتر و یک گل درجام حذفی برای تراکتورسازی به ثمر رساند. با آمدن قلعه نویی به عنوان مربی به تیم تراکتورسازی، حمزه از […]

لوسیانو ادینهو ادینهو در آستانه پیوستن به تراکتورسازی

حمزه یونس در ابتدای لیگ پانزدهم به جای ادینهو جذب تیم تراکتورسازی شد. این مهاجم گران قیمت در رقابت های این فصل نتوانست انتظارات را برآورده سازد و ۴ گل در لیگ برتر و یک گل درجام حذفی برای تراکتورسازی به ثمر رساند.

با آمدن قلعه نویی به عنوان مربی به تیم تراکتورسازی، حمزه از حضور در تمرینات این تیم سرباز زده و علت اش را بدهی باشگاه به وی ذکر کرده بود.

قلعه نویی در همان بازی اول خود برابر استقلال تهران حمزه را از لیست ۱۸ نفر تیم کنار گذاشته و در دو بازی بعدی نیز همین اقدام خود را تکرار کرد تا مشخص شود که حضور حمزه یونس در تراکتورسازی به بن بست خورده است.

مدیر باشگاه تراکتورسازی تایید کرد که این مهاجم تونسی در لیست مازاد باشگاه قرار داشته و در حال مذاکره  با مدیر برنامه وی جهت رسیدن به تفاهم مالی و جدایی از تراکتورسازی است.

ادینهو به تبریز باز می گردد

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور در آستانه بازگشت به تیم سابق خود است. ادر لوسیانو ادینهو در پایان فصل ۹۴- ۹۳ در تیم تراکتورسازی به آقای گلی دست یافت. وی بعد از اتمام فصل با تیم السیلیه قطر به توافق رسیده و در جام قهرمانان قطر به میدان رفت. اما وی در نیم فصل نتوانست رضایت تیم قطری را جلب کند و زمزمه های جدایی وی از این تیم قطری به گوش می رسد.

امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش برابر استقلال تهران صراحتا عنوان کرد که خواستار ادینهو است.

باشگاه تراکتورسازی از امروز مذاکرات خود را با این بازیکن برزیلی آغاز می کند و قرار است ادینهو در دو روز آتی به تبریز آمده و در صورت توافق با این تیم قرارداد خود را منعقد کند.

ارسال دیدگاه