کد خبر : 532916

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ زمان : ۲۰:۰۳

آل سعود به زودی شاهد قصاص خداوند خواهندبود

متن پیش رو یادداشت دکتر محمود مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور درباره شهادت عالم مؤمن و مظلوم شیخ نمر است که در پی می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَن یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا ﴿۹۳﴾

 آل سعود با کشتن شیخ باقرالنمر نام خود را در لیست یاغی ترین مخلوقات ثبت نمود. آنها مومنی را عمدا و با کینه و تعصب جاهلیت به ناحق به قتل رساندند و به زودی شاهد قصاص خداوند خواهند بود. آل سعود و همه آنانی که در این جنایت سهیم بوده اند خود را آماده سنگین ترین مجازات و دوری از رحمت و لعنت خداوندی نمایند زیرا که خداوند ذوانتقام هست و عذاب و قهر الهی جدی و شدید است.

نشانه ها حکایت از پایان دوران آل سعود است چرا که از علایم وقوع غضب الهی به اوج رسیدن فسق و فجور و جنایات مترفین و مرفهین بزرگان قوم است که باعث سقوط اخلاقی و اجتماعی و بروز جنایاتی همچون کشتار منا و مردم یمن و شیخ نمر می شود و عاقبت و حاصل دوستی و تکیه بر ظالمان و کافرانی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی چیزی جز این رفتار و خوی حیوانی نیست و امروز معنا و تفسیر آیه فویل للمصلین را می فهمیم که چرا خداوند وقتی می فرمایند وای بر کافران، وای بر مشرکان، وای بر مکذبین در کنار و ردیف این گروهها می گوید وای بر نمازگزاران، مسلمانان و نماز خوانانی که نماز آنان ریاکاری و سرپوشی بر باطن بی ایمان آنان است.

ان‌شاءالله خداوند نمازهای ما را نمازهای موثر و عامل قیام برای خدا و برعلیه ظالمان و مستکبران نماید، همچون امام خمینی(ره)  و دانش آموخته مکتب او شیخ نمر که درود و رحمت بیکران خداوند بر او باد.

ارسال دیدگاه