کد خبر : 527607

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ زمان : ۸:۰۰

نکاتی برای استفاده از کرم‌های ضد چروک

به گزارش مجله اینترنتی تازه‌های جهان ، دکتر سید مسعود داوودی در خصوص کر‌م های دور چشم گفت: کرمهایی که توسط پزشکان برای متقاضیان تجویز می شود، بستگی به محتویات استفاده شده برای تهیه این کرم‌ها دارد که روز  یا شب استفاده شوند. وی ادامه داد: برخی از این کرم‌ها دوبار در روز باید استفاده شوند […]

به گزارش مجله اینترنتی تازه‌های جهان ، دکتر سید مسعود داوودی در خصوص کر‌م های دور چشم گفت: کرمهایی که توسط پزشکان برای متقاضیان تجویز می شود، بستگی به محتویات استفاده شده برای تهیه این کرم‌ها دارد که روز  یا شب استفاده شوند.
وی ادامه داد: برخی از این کرم‌ها دوبار در روز باید استفاده شوند و برخی یک بار کفایت می‌کند.
این متخصص پوست پیرامون نحوه استفاده از کرم‌های ضد چروک (دور چشم) تصریح کرد: استفاده از این کرم‌ها روش خاصی ندارد اما از آنجایی که خود این کرم‌ها ممکن است باعث ایجاد چین و چروک شوند توصیه می‌شود با ضربه‌های ملایم کرم‌ را در اطراف صورت و به صورت یک لایه نازک استفاده کنند.
وی تاکید کرد: در صورتی که این کرم‌ها به صورت غلیظ و به مقدار زیاد مورد استفاده قرار بگیرد باعث تحریک پوست شده و منجر به بروز التهاب ، قرمزی،‌ اگزما خواهد شد.
این متخصص پوست در رابطه با نامگذاری درجه‌های ضد چروک با عنوان کرم روز یا کرم شب اظهار کرد: این کرم‌ها برای شادابی پوست صورت استفاده می‌شوند اما در محتویات کرم های روز ضد آفتاب هم وجوددارد بنابراین مجوز استفاده در هنگام ظهر را دارد.
وی خاطر نشان کرد: استفاده از کرم های ضد چروک سن خاصی نداد چرا که عملکردی برای پیشگیری ندارند اما پیشنهاد می‌شود زمانی استفاده شوند که چین و چروک در صورت ایجاد شده باشد. به طوری که چین و چروک به هیچ عنوان قابل پیشگیری نیست.
.
کرم ضد چروک نکاتی برای استفاده از کرم‌های ضد چروک
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه