کد خبر : 833

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۳۰ زمان : ۴:۰۲

فروش محصولات دست‌ساز / کارآفرینی خانگی

محصولات دست‌ساز خانگی یکی از بهترین گزینه ها برای کار در منزل و کارآفرینی خانگی است، بخشی از کارآفرینی که امروزه به دلیل کمترین نیاز به سرمایه مالی و تخصصی، نیروی انسانی و همچنین توجه به حفظ محیط زیست توجه زیادی به آن می‌شود. ارزان‌بودن قیمت تمام‌شده‌ی محصول، خلاقانه بودن و همچنین ارتباط احساسی که […]

محصولات دست‌ساز خانگی یکی از بهترین گزینه ها برای کار در منزل و کارآفرینی خانگی است، بخشی از کارآفرینی که امروزه به دلیل کمترین نیاز به سرمایه مالی و تخصصی، نیروی انسانی و همچنین توجه به حفظ محیط زیست توجه زیادی به آن می‌شود.

ارزان‌بودن قیمت تمام‌شده‌ی محصول، خلاقانه بودن و همچنین ارتباط احساسی که این نوع از محصولات با مشتری برقرار می کند از دیگر شاخصه های کارآفرینی در منزل است.

محصولات دست‌ساز خانگی 300x200 فروش محصولات دست‌ساز / کارآفرینی خانگی

Etsy یک فروشگاه و بازار برای محصولات دست‌ساز خانگی است. Etsy یکی از بهترین سایت‌ها برای ارائه، خرید و فروش و همچنین آموزش و ساخت محصولات خانگی و دست‌ساز است. مجموعه‌ای عالی از لوازم دست‌ساز خلاقانه و حتی حرفه‌ای، محصولات این سایت در گروه‌های مختلف شامل: لوازم خانگی و آشپزخانه، جواهرات و بدلیجات، لوازم بانوان، آقایان، کودکان و.. دسته بندی شده اند.

محصولات دست‌ساز 300x200 فروش محصولات دست‌ساز / کارآفرینی خانگی

محصولات دست‌ساز خانگی

می توانید در Etsy برای خودتان یک فروشگاه بسازید و محصولات ساخته‌شده‌ی خودتان را عرضه کنید. علاوه‌بر این‌که می‌توانید از صدها نمونه ساخته‌شده سایر کاربران دیگر ایده گرفته و محصولات جدیدتری بسازید، حتی اگر وقت و حوصله‌ی ساخت چیزی را در منزل ندارید در اینگونه سایتها می توانید لوازمی را پیدا کنید که بسیار خوب و مفید هستند و در عین قیمت کم هرگز دربازار یافت نمی شوند زیرا بازار بیشتر مختص لوازم تولید انبوه و صنعتی می باشد، این محصولات می تواند به عنوان یک کادوی خوب در نظر گرفته شود.

از دیگر نکات خوب سایت، کاربری ساده و حرفه ای، دسته بندی موضوعی بسیار خوب و یک فروشگاه حرفه ای است. اگر چه این سایت به زبان انگلیسی و مستقر در امریکاست اما کاربران بسیار زیادی در سراسر شهرهای جهان از برلین، دوبلین، لندن و تورنتو گرفته تا شانگهای، دهلی و بمبئی دارد.

اگر به دنبال مدل ایرانی چنین سایتهایی (محصولات دست‌ساز و کارآفرینی خانگی) هستید به شما پیشنهاد می کنیم از بخش کار در منزل و معرفی مشاغل خانگی نت استارت دیدن کنید، هم چنین اگر دنبال سایت های بیشتری برای مشاهده ایده های خلاقانه و تولید محصولات خانگی و دست ساز هستید از این بخش نمائید.

منبع : راهنمای کسب و کار در اینترنت > http://www.netstart.ir

ارسال دیدگاه