کد خبر : 532798

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ زمان : ۱۰:۰۰

برانکو: روی گل‌های خورده پرسپولیس یک نفر مقصر است

برانکو پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل پدیده در نشست خبری گفت:یک بازی دراماتیک برای ما بود که نتیجه منطقی رقم خورد از هواداران تشکر می‌کنم که تعداد زیادی به ورزشگاه آمدند و باید از آنها عذرخواهی هم بکنم زیرا در سطح بازی‌های قبلی نبودیم. وی ادامه داد: به هر حال بعد از ۱۶ بازی […]

برانکو پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل پدیده در نشست خبری گفت:یک بازی دراماتیک برای ما بود که نتیجه منطقی رقم خورد از هواداران تشکر می‌کنم که تعداد زیادی به ورزشگاه آمدند و باید از آنها عذرخواهی هم بکنم زیرا در سطح بازی‌های قبلی نبودیم.

وی ادامه داد: به هر حال بعد از ۱۶ بازی شاید منطقی باشد که یک بازی را آنطور که می‌خواهیم اجرا نکنیم اما جا دارد از انگیزه بازیکنانم تشکر کنم که با وجود شرایط سختی که پیش آمد و با حضور یک بازیکن کمتر نشان دادند که انگیزه برنده شدن دارند.

برانکو گفت: یک امتیاز راضی هستیم زیرا در جمع مدعیان هستیم و به روند شکست ناپذیری خودمان ادامه دادیم.

وی در مورد اینکه سوشا مکانی یکی از مقصران ناکامی‌های این فصل پرسپولیس بوده و امروز هم در گل های خورده پرسپولیس مقصر بود و نمی‌خواهید دروازه‌بان جدیدی جذب کنید، گفت: امروز شکست نخوردیم و سوشا هم مقصر نبود و اگر بخواهیم بازیکنی بگیریم به سیاست های باشگاه ربط دارد که از آنها پرده برداری نمی‌کنیم. سوشا در بازی با گسترش بهترین بازیکن بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد پیشنهاد خارجی به طارمی، گفت: از پیشنهاد به طارمی خبر ندارم اما می‌دانم که بسیاری دنبال بازیکنان ما هستند که این افتخاری برای بازیکنان و باشگاه است. طارمی با ما قرارداد دارد اما اینکه چه اتفاقاتی رقم بخورد نمی‌توانیم پیش بینی کنیم و او فعلا در حال گلزنی برای ماست.

برانکو در مورد ناهماهنگی خط دفاع و هافبک تیم پرسپولیس و مقصر گل‌های امروز، گفت: همیشه یک نفر مقصر است که گل می‌خوریم. تاکنون ۱۵ بازی خوب انجام داده‌ایم امروز هم خوب بودیم اما به عنوان مربی انتقاداتی به این بازی دارم. انسجام تیمی نداشتیم و طبیعی است که در این وضعیت بین خطوط ناهماهنگی به وجود می‌آید. برای همه تیم‌ها این مسایل پیش می‌آید و متاسفم که نتوانستیم با برد هواداران خود را خوشحال کنیم و قطعا در بازی‌های آینده بازیکنان ما تمام توانشان را می‌گذارند که بهتر و موثرتر بازی کنند.

وی در مورد گلزنی بعد از دقیقه ۹۰ گفت: تیم ما از نظر فیزیکی خیلی آماده است و تا آخرین ثانیه‌ها شخصیت جنگندگی خود را حفظ می‌کند و این برای پرسپولیس مهم است که چنین شرایطی داریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد کندی خط دفاع تیمش گفت: روی دو شروع مجدد گل خوردیم. یک ضربه ایستگاهی هم به تیر دروازه ما خورد و این مسایل را به بازیکنان مان گوشزد کرده بودیم. خط دفاع ما با وجود اینکه سن و سال بالایی دارد اما خوب کار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو بعد از پایان نشست قصد خروج از اتاق کنفرانس را داشت که با درخواست گزارشگر برنامه ۹۰ دوباره به سالن برگشت تا با دوربین ۹۰ مصاحبه کند،او گفت: سوشا باعث شد یک امتیاز داشته باشیم و همچنان در کورس بالای جدول باشیم و حیف است که سوشا در بازی بعدی نیست اما مطمئنم که صادقی جای این دروازه‌بان را پر می‌کند.

ارسال دیدگاه