کد خبر : 3472

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ زمان : ۷:۴۷

راستی، بازاریابی تلفنی چه مزایایی دارد؟

آیا می دانستید یک کارشناس و بازاریاب تلفنی ماهر می‏تواند در هر روز به صورت میانگین یک صد و پنجاه مشتری را ویزیت و بازاریابی کند، حال آنکه در بازاریابی حضوری این میزان به حداکثر ۱۰ تا ۱۵ مشتری و متقاضی کاهش می‏یابد و به مراتب هزینه ‏های مربوطه نیز در بازاریابی حضوری بیشتر است؟ بازاریابی […]

آیا می دانستید یک کارشناس و بازاریاب تلفنی ماهر می‏تواند در هر روز به صورت میانگین یک صد و پنجاه مشتری را ویزیت و بازاریابی کند، حال آنکه در بازاریابی حضوری این میزان به حداکثر ۱۰ تا ۱۵ مشتری و متقاضی کاهش می‏یابد و به مراتب هزینه ‏های مربوطه نیز در بازاریابی حضوری بیشتر است؟ بازاریابی تلفنی به مهارت‏های ویژه برقراری ارتباط تلفنی نیاز دارد و با توجه به هزینه ‏های گزاف بازاریابی حضوری که عملاً برای صاحبان صنوف و ارائه دهندگان خدمات و کالا یک نوع مزاحمت تلقی می شود، این امکان را فراهم می‏آورد که به این تهدید به عنوان یک فرصت نگاه شود و با توجه به اطلاعات به دست آمده از بازار هدف نسبت به معرفی خدمت به سریع‏ترین حالت ممکن پرداخت و به نتیجه رسید.

ارسال دیدگاه